Gå til innhold

Mannen min har noen lurifaks baktanker.....he he

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er liksom så fornuftig når det kommer til lille mini i magen.

Hun minste jenta vår er prematur og vi ville jo ikke at det skulle skje igjen.

MEN, nå er det jo ikke noe farlig om lillegutt kommer.

Har mast på mannen om sex for at det kanskje kan hjelpe på å få det hel igang, men han er redd for at det skal sette igang fødsel og vil derfor ikke.

Han mener lillegutt har godt av å være der inne så lenge som mulig.

Og ja da, det har han jo for såvidt, men...

Klarte endelig å lure han idag, og etter endt akt sier han....Nå håper jeg ikke at du føder i dag. Å, svarer jeg, hvorfor ikke. Det er jo ikke noe farlig om han kommer nå da. Nei da, svarer mannen min, men da må jeg jobbe i romjula...ha ha ha Han skal nemlig ha 2 uker perm med en gang jeg føder og om jeg føder nå så er jo permen ferdig til romjula....ler meg skakk av han altså ;o) Mannfolk i et nøtteskall...he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Det sa mannen min også idag;) Men han har et par feriedager han kan ta, men den siste dagen må han evt jobbe;)

Skrevet

He he min er sånn også:-) sier at det er best at småen holder seg inne fram til termin:-) eneste i går snakket han til magen så sa han at Emil nå kan du komme ut og hilse på mamma og pappa:-) han er så god mannen min:-)

Skrevet

He he....ja de får sagt det disse mennen våres, men vi ville ikke vært dem foruten heller ;o)

Skrevet

Hehe, det er jo sant det da!;) Men bra du fikk han med likevel, hehe!:)

Skrevet

Mannen min skal bare ha fri fødselsdagen, og setter da pris på om jeg kan føde mandag-fredag. Mister fridagen hvis jeg føder i helgen. he he.. Sist fødte jeg på en søndag. Har nok tenkt på d siden sønnen vår kom til verden. :)

Skrevet

Hehe, morsomt:) Jeg skulle egentlig settes i gang i forgårs, men nå venter de en uke til. Kjæresten min er veldig fornøyd ettersom han har en eksamensinnlevering førstkommende mandag.. og vi tviler begge sterkt på at han skal klare å summe seg rundt eksamensoppgaven etter fødselen;) Så jeg prøver å holde ut for kjæresten min.. (Det kan han ihvertfall tro.. hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...