Snuttemor Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Mine foreldre har alt og når de først ønsker seg noe så kjøper de det som oftest selv i løpet av året. Mao så det er et svare strev å finne på julegaver hvert eneste år til de. I år har min søster og jeg tenkt å fylle en kurv med delikatesser av ymse slag, men ønsker tips til hva vi kan fylle den med. Foreløpig har vi på lista vin, god olivenolje, pasta, sjokolade men hva mer fyller vi i? Det er en fordel om det den fylles med ikke trenger å stå kjølig.
Cornelianelia Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 spekepølse. Finnes jo mange forskjellige i ulike prisklasser. te i løsvekt. Evt en pose finere kaffe.
3småtroll♥ Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Hva med å ha et slag tema i en kurv? Søsteren min laget akkurat en kjempefin kurv til pappa da han hadde bursdag. Hun brukte et hvitt trafat med litt høy kanter og hadde to finr kaffekrus, en god pose kaffe (fra en slik kaffespesialist), to fine te-lys, brunt sukker (slik fin pose), noen fine holdere med krydder (kanskje litt utenom tema...), en fin pose med deilig sjokolade;) Så veldig fint ut sammen og pappa satt veldig pris på det:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå