Gå til innhold

Bekkenplager/bekkenløsning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dette for dere? jeg er litt over 5 mnd på vei.. kan det være bekkenet jeg kjenner? er det noe jeg bør tenke på? det er ikke så vondt at ejg føler jeg må gå til lege/ta det opp med legen.. bare litt uvat og ubehagelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

første gang begynte det rundt uke 12-16 tror jeg. Andre gangen fikk jeg en forverrelse før jeg visste at jeg var gravid.

Men det er veldig ofte en låsning i bekken/rygg, og ikke den "ekte" bekkenløsningen hos mange gravide. Sjekk det først, for det kan enkelt rettes opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...