Guttemamma til to Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Når begynte dette for dere? jeg er litt over 5 mnd på vei.. kan det være bekkenet jeg kjenner? er det noe jeg bør tenke på? det er ikke så vondt at ejg føler jeg må gå til lege/ta det opp med legen.. bare litt uvat og ubehagelig
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 første gang begynte det rundt uke 12-16 tror jeg. Andre gangen fikk jeg en forverrelse før jeg visste at jeg var gravid. Men det er veldig ofte en låsning i bekken/rygg, og ikke den "ekte" bekkenløsningen hos mange gravide. Sjekk det først, for det kan enkelt rettes opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå