Gå til innhold

Er dere syke hvert år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med syk så mener jeg feber. For meg kan det gå 2-4 år mellom hver gang. Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme gjelder meg, ihvertfall hvis vi ser bort fra de sykdommene med svak feber som går over etter en dag el. to i ro.

Skrevet

Er ofte litt forkjølet om våren, ellers nesten aldri syk. Hadde litt influensa det første året jeg jobbet i bhg, aldri hatt omgangssyke eller ørebetennelse. Før jeg ble gravid hadde jeg aldri vært sykemeldt, bortsett fra en uke for noen år siden da jeg hadde ødelagt ryggen min ved å sitte å lese til eksamen for mye.

Skrevet

Tror siste jeg hadde feber var i 2002... Når jeg blir syk, ligger jeg som regel med oppkast og magesjau:(

Skrevet

Jeg er sjelden syk egentlig. Hadde ikke vært syk på ørten år inntil for et år siden, men det siste året har jeg av en eller annen grunn vært syk mange ganger.

Skrevet

Nei, ikke hvert år, kan gå flere år i mellom, men så kan jeg plutselig bli syk 2-3 ganger på 1 år i stede.

Skrevet

Har vært syk tre ganger i dette årtusen

Skrevet

Ja som regel flere runder. Ikke alltid så mye feber hver gang da...

Får raskt bihule og halsbetennelse. Da følger gjerne feber.

Noen ganger holder det å ta noen paracet å gå på jobb, andre ganger spes ved kraftig halsbet. blir jeg slått helt ut når sykdommen bryter ut. Høy feber...

Skrevet

Er så og si "aldri" syk. Har aldri hatt influensa, og omgangssyke har jeg ikke hatt siden jeg var barn.

Kan være litt forkjølet enkelte ganger, men aldri med feber.

Kan ikke huske sist jeg hadde feber, så det må i alle fall være 5-6 år siden. Og da tror jeg det var i forbindelse med en operasjon, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...