Gå til innhold

hybelboeren vår

Anbefalte innlegg

Skrevet

så meg splitter naken mens jeg dusjet idag. Han trodde sikkert at jeg ikke la merke til at han stod der og kikket inn gjennom den lille døråpningen. Pleier nemlig å la den stå på gløtt mens vi dusjer så det ikke skal bli for mye damp der inne. Håper han ikke tok bilder med mobilen sin ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hybleboeren deres bor så tett på dere at han kan komme utenfor badet naturlig, er det helt idiotisk av deg å sette døra på gløtt. Har han tatt seg ulovelig inn i deres del av boligen, så kast han ut og kontakt gjerne politiet.

Skrevet

En liten fantasi for deg dette, eller? Det er da ikke vanlig å dusje med åpne dører med fremmede menn i hus.

Skrevet

Hva gjorde hybelboeren inne hos dere?

Hvis du må ha døra åpen mens du dusjer anbefaler jeg en bedre vifte på badet... Badet er laget for å tåle fukt, det er ikke resten av huset i samme grad, så du kan med denne vanen daglig over lang tid skape dårlig innemiljø og til og med fuktskader i huset ditt..

Skrevet

Nei, han har også adgang til badet. Egentlig best å la døra stå på gløtt, for da hører alle når det er opptatt. Har nemlig ikke lås på døra av hensyn til barna. Gjør egentlig ikke meg så mye at han så meg naken. Nesten litt opphissende ... Pen, ung mann. Kanskje han trenger litt opplæring også?

Skrevet

Søren også, hvorfor er det nesten ingen som tror på meg?

Skrevet

Jo da, jeg skulle akkurat til å skrive at jeg trodde på deg, men så ringte rørleggeren på døra her, så nå må jeg gå.... *retter på neglisjeen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...