Gå til innhold

UL i dag, og det var tvillinger!!!!


GroAnitaA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oi da, gratulerer så masse :):)

Samboeren min har drømt at vi får tvillinger også og har fått kommentarer fra flere om at det kanskje er det...Spes siden testen vistes veldig godt veldig tidlig og det er mange tvillinger i familien, men får vente til UL før jeg får vite :)

 

Masse lykke til, gleder meg til å følge deg videre :):)

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for alle svar:-)

 

Jeg er fortsatt i sjokk... Men glad sjokk da... Ikke det at jeg har drømt om å få tvillinger, men om jeg er så heldig å klare å bære frem to friske barn skal jeg være overlykkelig:)

Jeg er melom 6 og 7 uker på vei. Og har termin 31 juli, så burde vel egentig være inn på juli listen... Men først hadde jeg termin 3 august, så derfor er jeg her... Venter til jeg vet terminen helt sikkert.

Når har dere andre termin??

Dette blir spennende.......

 

Hold meg oppdatert om hva som skjer med dere da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst...GRATULERER!! Så utrolig!! Dette blir spennende gitt...

 

Jeg lurer på en liten ting. Syns jeg leser at så mange tar UL så tidlig, uke 5, 6, 7 osv...Hvordan får dere det??? Jeg vil og!!

Legen min ba meg baree ringe igjen i uke 10, buhu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med tvillinger! :) Så kjekt da! :) Hvorfor fikk du UL så tidlig?

 

Jeg vet ikke om jeg bærer en eller to, skal på UL i uke 6, i begynnelsen av januar. Jeg er over 30 og har blitt gravid via prøverørsbehandling, og begge de to faktorene øker sjansen for å få tvillinger da.

Og så ble testen veldig fort positivt, den testlinja kom ikke opp først, liksom, det kom opp et kryss med en gang, hvis du skjønner? Men om det er et tegn på tvillinger kan vel diskuteres? :) Jeg testet en dag før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-E-: Så spennde:) Du må virkelig holde oss oppdaterte.....

Hadde vært veldig morro om det kom en til inn her med tvillinger i magen:)

Min test slo ut etter veldig kort tid... Ca 1 uke før mens... Og så hadde jeg melk i brystene... Var slik jeg oppdaget at jeg var gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...