Gå til innhold

Bader dere ungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis de har feber?

Jeg gjør ikke det, men ble litt usikker på hvorfor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke noen grunn til ikke aa gjoere det hvis de orker det.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Tenker at det varme vannet først når de alt er varm, og så kulden når de skal opp av vannet, tørke seg osv ikke er det beste når de alt er syk. Har noen få ganger måttet dusje dem likevel (f.eks spydd samtidig som feber), men ellers unngår jeg det. Barn kan fint gå i en uke uten å bade :-)

Skrevet

Ikke bader nødvendigvis, men tar henne gjerne i dusjen.

Synes selv det er deilig å ta en dusj, å få spylt av litt baselusker når jeg er syk selv...

Skrevet

Har egentlig ikke tenkt noe spesielt over det, men lille var syk for en uke siden, feber oppmot en uke, han dusjet en av de siste syke-dagene, var han som kom på det, og det gikk jo flott det. Men har hørt at det ikke er så bra pga. noe bakterier fra dusjhode, som tåles til vanlig, men bør unngås under sykdom..

hehe, kan være jeg var på blåbærtur nå, menmen, ser vel formen an før dusjing/bading tenker jeg..

Skrevet

Dusjer i lunket vann eller kroppsvask med klut. Vann kan kjøle ned feber og i tillegg gir litt vask god renhetsfølelse, som er godt for barnet psykisk med velbehagfølelse

Skrevet

Her har de utrolig sjeldent feber så jeg tror ikke det, men hadde gjort det om nødvendig.

Skrevet

tja ser an allmenntilstanden og hvor lenge det har vart jeg... men sjelden det blir gjort de første 3-4 dagene...

Skrevet

Ikke hvis det ikke er nødvendig pga utbæsjing eller lignende.

Skrevet

Gjør ikke det om det da ikke er spesielt behov for det.

Skrevet

Nei, jeg tar heller en "kattvask" på dem med klut. Bade kan de gjøre når feberen er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...