Gå til innhold

hva er best? kenwood eller kitchen aid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få meg ny kjøkkenmaskin, men vet ikke hvilken type...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kenwood på jobb (jeg jobber døgn på barnevernsinstitusjon, så baker og styrer litt der innimellom) og jeg har kitchen aid hjemme.

Å jobbe med er det ikke så stor forskjell på dem. Kenwooden er større, og tar større deiger, men jeg har den minste KA, så det er jo bare å kjøpe den største:)

MEN, kenwooden er stygg, og må pakkes ut og inn for hver gang, mens kitchen aiden har hedersplass på benken, og "pynter opp"... Det synes jeg er et godt argument:)

Skrevet

Spørst hva du skal ha den til. Baker du mye brød, er KA litt liten. Er du ute etter en dyr og stilig multimaskin er KA best.

Til brødbaking vil jeg anbefale electrolux assistent

Skrevet

Kenwood har helt klart de beste kjøkkenmaskinene på markedet. Du får 900w med 6,7liter bolle til 2000 på elkjøp nå - inkludert kjøttkvern og blender. Jeg har bygget utdragbarhylle til min i et av de nedre kjøkkenskapene slik at det bare er å dra den opp når den skal brukes. Liker designet godt og jeg da, men det er vel mye nostalgi i bildet..

Skrevet

Baker ikke brød nå, og kommer sikkert ikke til å gjøre det mye framover heller. Det blir kanskje en pizzabunn i ny og ne.

Designet er litt viktig, må jeg innrømme, selv om jeg har nok skapplass til å å sette den bort...

Jeg så den på Elkjøp, men den var nå litt kjip (i hvitt)... Men billig da! Kjøttkvern og blender er jo absolutt greit.

Vanskelig dette... .o)

HI

Skrevet

Vi har kenwood, i stål. Enten major eller chef varianten, en av de dyreste. Var så heldig å få ustillingsmodellen på Glasmagasinet, så fikk den 40% av, betalte da 3500kr. Fikk bare ikke med esken, men hvem bryr seg om det;) ?

Den er fantastisk:) Tror alle kenwood maskinenen er knall da, veldig solid merke. Vi kverner kjøtt, lager pølser, lager smoothies, baker og elter, bare en utrolig super kjøkkenmaskin. Vi bruker den helt utrolig mye så er glad vi har en litt oppgradert variant, men venninnen min har en som er hvit og littt lavere i pris og hun er kjempe fornøyd også.

to tommler opp fra meg.

Skrevet

Enig med NormaJean. Jeg har den samme (men måtte betale full pris, nesten 7000! Men så baker jeg mye brød, da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...