Ksenia & Anjem Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hjelpes frister ikke akkurat.. Kom hjem for 3 timer siden. Har jobbet en 12 timers nattevakt:/ Kunne egentlig tenke meg å sove endel mere timer kjenner jeg.
3småtroll♥ Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Da tror jeg at jeg ville sovet mer... Når jeg skal ut å handle gavene (har ventet med nesten alle..) så skal jeg love deg at jeg skal være opplagt og i humør til det! Er ikke så glad i overfylte kjøpesentre rett før jul:(
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Sov litt først da vel og handle julegaver senere i dag vet. i kveld... Men skjønner jo at det er deilig å bare bli ferdig med det da...
Ksenia & Anjem Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2009 Det er pappa som skal kjøre oss rundt, og han nekter å kjøre midt i sentrum i rushtiden. I dag er den eneste dagen jeg har fri, jobber som regel til kl 15 og da henter jeg kidsa. Jeg orker ikke ha med kidsa, de er nå i barnehagen. Samboer jobber både lørdag og søndag så det måtte nesten bli i dag =) Men jeg er takknemlig for at pappa vil kjøre oss. Han har stor bil
Sylteflesk Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Husk på at det er mye som er sperret allerede i sentrum pga. Obama-besøket, da. Jeg ville ikke kjørt bil i Oslo sentrum nå.
Ksenia & Anjem Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2009 Vi skal ikke helt ned til byen, stopper på alnabru..håper det ikke er altfor ille
Sylteflesk Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 På Alnabru er det helt sikkkert ikke noe problem! god shopping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå