Mamma'n til Ferdinand Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hvis knøttene i magen viser seg å være to jenter tenker vi på Frida og Ulrikke! Vi har Ferdinand fra før..
Molait Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Høres ut som Frinda og Ferdinand er tvillinger og Ulrikke enlingsøstra Navnene er fine, men synes kanskje Frida blir veldig likt sin bror mens Ulrikke blir en helt annen gren.
babyblomsten Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 enig med Molait.... Ferdinand, Frida og Fredrikke
Mamma'n til Ferdinand Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2009 Mannen vil fortsatt helst ha en Emilia, men jeg synes ikke det passer med Ferdinand. Jeg liker navnene Frida, Ulrikke og Filippa men mannen er ikke så begeistret for Filippa!
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Har noen naboen med ett tvillingpar. Di heter Ulrikke og Victoria, synes det er så fine navn:)
Mamma'n til Ferdinand Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2009 Min søster heter Viktoria, så det er uaktuelt! Men tusen takk for forslaget..
småeinsteins Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Jeg er muligens litt sær, men jeg liker faktisk IKKE når navnene i en søskenflokk på død og liv skal "passe" så godt med hverandre... Synes godt du kan kalle eventuelle jenter for Frida og Ulrikke - uansett hva storebror heter.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Syns navnene var SUPERfine! Og de passer godt til storebror sitt navn. Ulrikke og Ulrik står høyt på lista mi også. Frida har jeg alltid likt godt, men vil ikke kalle min egen det.
gledermeg73 Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 hva med Wilma og Olivia, det syntes jeg er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå