Gå til innhold

Hva synes dere om navnene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hvis knøttene i magen viser seg å være to jenter tenker vi på Frida og Ulrikke!

 

Vi har Ferdinand fra før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som Frinda og Ferdinand er tvillinger og Ulrikke enlingsøstra :) Navnene er fine, men synes kanskje Frida blir veldig likt sin bror mens Ulrikke blir en helt annen gren.

Skrevet

enig med Molait....

Ferdinand, Frida og Fredrikke :)

Skrevet

 

Mannen vil fortsatt helst ha en Emilia, men jeg synes ikke det passer med Ferdinand. Jeg liker navnene Frida, Ulrikke og Filippa men mannen er ikke så begeistret for Filippa!

Skrevet

Har noen naboen med ett tvillingpar. Di heter Ulrikke og Victoria, synes det er så fine navn:)

Skrevet

Min søster heter Viktoria, så det er uaktuelt! :)

Men tusen takk for forslaget..

Skrevet

Jeg er muligens litt sær, men jeg liker faktisk IKKE når navnene i en søskenflokk på død og liv skal "passe" så godt med hverandre...

 

Synes godt du kan kalle eventuelle jenter for Frida og Ulrikke - uansett hva storebror heter.

 

 

Skrevet

Syns navnene var SUPERfine! Og de passer godt til storebror sitt navn. Ulrikke og Ulrik står høyt på lista mi også. Frida har jeg alltid likt godt, men vil ikke kalle min egen det.

Skrevet

hva med Wilma og Olivia, det syntes jeg er fint

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...