Gå til innhold

hva er det beste med samboeren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min samboer er ett fantastisk menneske, setter alltid andre før seg selv. han er ansvarsfull, ærli, hjelpsom og kjærlig. han tar en oppgave seriøst.

jeg elsker måten han ser på meg! jeg elsker at han kikker på meg når han tror jeg ikke ser det.

jeg elsker hvordan han er med sønnen vår og den kjærligheten de to deler.<3

jeg bare elsker han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig med noen slike innlegg også:)

Min samboer er utrolig flink og god med lille jenta vår. Han er kjærlig, kosete, snill, morsom og min klippe. Er så glad for at jeg har han, vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten han!

Skrevet

Min samboer er kort og greit den beste :) Jeg elsker han overalt på jord og prøver så iherdig å gi han et barn.. Har prøvd i flere år, men får det ikke til.. Jeg bare håper han ikke vil gå fra meg fordi jeg ikke klarer å bli gravid.. Han sier han ikke vil det, men tanken er der allikevel..

Skrevet

-Han gir meg komplimenter daglig, og sier jeg er pen selv om jeg føler meg som en feit merr ( 160 cm og 61 kg ) :(

Også er han snill, omtenksom og morsom. Hehe

Skrevet

Det beste med min samboer er at han er verdens snilleste menneske. Han er omsorgsfull og støttende. Stiller alltid opp for andre og er sjeldent sur. Han er en fantastisk bror for sine småsøsken, å jeg vet at han blir verdens beste pappa til vår datter som snart kommer.

Skrevet

Samboeren min er alltid postiv,ser alltid positivt på ting,han er morsom,sosial,omgjenglig,kjærlig,setter andre før seg selv.Omsorgsfull,hengiven.Han er utrolig flink med datteren vår.God arbeidsmoral.

Tar seg selv ikke høytidlig.

Han er utrolig fantastisk med andre ord,jeg elsker han.

Vi ler utrolig mye sammen,å krangler svært sjeldent.

Elsker å være i hverandres selskap:)

Han er tvers igjennom ett godt mennekse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...