Gå til innhold

Her tror jeg ting begynner å skje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går mener jeg jo at litt av slimproppen gikk, men det skjedde ikke så mye mer... Idag har vært helt som vanlig, leverte 2-åringen i bhg, men var veldig trøtt, så jeg la meg på sofaen for å sove litt. Var tett i nesa, så jeg regna ikke med å få sove. Får aldri det når jeg er tett, så tenkte at, ja, jeg kan jo slappe av iallfall... Men jeg sovna og våkna igjen for en time siden ca. Og da jeg reiste meg opp i sofaen sildret det jammen noe ut av meg også. Bare å komme seg på badet. Jeg får ikke til å tisse og når jeg hoster eller snyter meg (ja, jeg er jo fortsatt ganske forkjøla, da...) så sildrer det litt igjen.

Ringte føden og har iallfall sagt ifra at jeg muligens er i gang;) Fikk beskjed om å se det an noen timer med en klut i trusa for å sjekke om det kommer mer og hvis jeg da ikke kjenner noe mer og babyen er litt stille, skal jeg komme inn for en liten sjekk i kveld en gang. Har hatt ett tak i ryggen og ett i magen nå, men skulle gjerne liksom ha avklart om det har tenkt å skje noe på ordentlig eller om det bare er lureri;) Hehe...

Har iallfall fått rota fram noe å putte i føde-/barselbagen min, da;) Den er jo ikke pakket;) Har meldt ifra til mannen om at noe muligens er på gang og har sendt mld til svigermor om at vi kanskje trenger noen som kan hente 2-åringen i bhg idag;) Også idag som vi skal på foreldresamtale egentlig også! Hehe...

Nå skal jeg se på håndballkamp og vente;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!

Lykke til :)

Skrevet

Så moro,hold oss oppdatert i vår meget sneilete hverdag,føler alt går i sakte film om dagen...he-he Lykke til

Skrevet

Så spennende da, håper det er som du tror da, at vanet har gått og at du snart er i fødsel ;o)

Krysser fingrene for deg, og så må du ha masse lykke til.

Skrevet

Så spennende:) Gleder meg til å høre hvordan dette går. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...