Gå til innhold

1-års dag i morgen, tips til kaker evt andre gode ting man kan servere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å gjøre litt stas ut av bursdagen til snuppa, og bake/lage noe som er ekstra godt til bursdagen imorgen.. Kanskje noe som ikke er så standard, som sjokoladekake.. Skal lage sjokolademuffins og ei gulrotkake (må ha ei kake me lys glasur på, for jeg har kjøpt et bilde som skal ligge på kaka som må ha lyst underlag)

Noen som har noen gode/morsomme/spesielle ideer å dele med meg til hva annet jeg kan lage?

Blir veldig glad for svar:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Dytt*

Skrevet

Gratulerer med ett åringen!

Vi skal feire ettårsdag for guttungen på lørdag. Mine planer for feiringen er å lage "Bursdagsbarnets egen kremkake", som er oppskriften på et halvt sukkerbrød, stekt i en en mindre springform (eller et stort sukkerbrød, skjært til i passende str). Eplemos inni kaka (evt syltetøy). Oppå kaka skal jeg ha krem og bananbiter, for banan er det beste guttungen vet. Og ett lys selvsagt. Dette blir en liten kake bare til han, så får han grise og spise(?) som han vil. Det er jo hans bursdag:-)

Det blir bare voksne og ungdom som gjester på selve dagen, Babyselskap tar vi senere. Tenkte servere gjestene en standard sjokoladekake, eller kanskje verdens beste-kake. Har ikke helt bestemt meg ennå. Jeg skal også lage ole brumm muffins av en slik ferdig pakke fra butikken.

Lykke til med feiringen.

Skrevet

Vi feirer også bursdag i morgen, gutten vår fyller 4 år! :D

Han er så stor at han bestemmer selv, så det blir muffins og sjokoladekake :)

Skrevet

Hva med karamellkake? Denne har lys glasur. Du finner mange oppskrifter om du søker på nettet.

Skrevet

Takker så mye for svar:)

Den karamellkaken skal jeg se nærmere på:)

Skrevet

Vi skal også feire 1 års dag i morgen. Den blir feiret med pølser i brød, sjokoladekake (togkake) og kakemenn. Skal feire den på lørdag også og da tenker jeg det blir bløtkake eller gelekake.

Skrevet

Har en kakeblogg du kan kikke i ;-)

www.leneskaker.blogspot.com

Ligger flere arbeidsbeskrivelser der :-)

Skrevet

Åj! kakebloggen og så.. utrolig flink du er!! Utrolig hva man kan gjøre altså:) Nå fikk jeg plutselig mange ting jeg hadde lyst å lage, hehe=) Tuusen takk:D

Skrevet

"var på kakebloggen og så" skulle det stå;)

Skrevet

Fruktsalat som småttiser kan spise også.

Hjemmelaget is - det er enkelt å lage! Smaker mye bedre, imponerer og er enklere for de små å spise siden den er mer kremaktig i konsistens :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...