Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Før jeg ble gravid hadde jeg flotte og store pupper, var skikkelig stolte av dem! Men så ble jeg gravd, og puppene henger.. laaaangt ned.. Det må jo bli et slit å amme når brystene er halvveis nede på magen? Noen som har hatt det sånn, men at brystene ble "bedre" etter det kom melk, altså at de kom lengre opp? Er nå 23 uker på vei..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Hehe, når melken kommer så vil du lure på hvem som ga deg silikon. Jeg gikk fra en beskjeden b til en dd! Hadde kløft uten bh på Så om de henger nå, så får de jammen sprett i seg når melka kommer.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Okei, bra! For jeg vet ikke om armene er lange nok til at det skal komme melk i dem også, hvis de bare skal henge :S Liker ikke denne forandringen helt, jeg.. Hi
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 En fordel er at nå trenger du ikke å anstrenge armer og rygg og bruke en haug av puter for å få barnet tett til puppen:o) Og du har større bevegelsesfrihet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå