celodi Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Heter de det tro? Er de lett og lage? El kan jeg vel glemme det
noLadyjustME Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Rekner med det er det samme som "cola.pinner"? I så fall : 200g margarin 200g sukker -røres hvitt 1 eggeplomme 1ss Lys sirup en halv ts kanel 1 ts natron og 4 kopper mel rør margarin og sukker hvitt, ha i natron, kanel, eggeplomme og sirup, spe med mel Stekes på 210-225 grader. Lagte disse i går kveld, nam nam til kaffen
noLadyjustME Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Også fremgangsmåte, hehe : Deles i ca 6 like pølser, rulles omtrent like lange som stekebrettet( de smuldrer lett, men du bare klemmer de sammen, har ikke noe å si) 3 på hver stekebrett. Klemmes flate med håndbaken, helst så like som mulig, og snittes med en kniv på skrå rett etter steking
noLadyjustME Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 verse,versego husk å ikke stek de FOR mørke, de er best om du får de sånn midt i mellom
HTC Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Må deigen stå litt? Kjevler du den tynn ut og skjærer eller ruller eller hva
HTC Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Sorry, så nå du hadde svart på dette. Hadde bare siden oppe så lenge at jeg ikke fikk med meg din oppdatering på fremgangsmåte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå