Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Det ble slutt med meg og barnefar for noen mndr siden... jeg hadde det fryktelig vondt med kjærlighetssorg, og var mye hos en god kompis av meg for å snakke. En dag gikk det litt for langt... Etter rådgivning osv har barnefar og jeg funnet fram til hverandre igjen og er enige om å gi det en ny sjanse MEN... jeg har hatt en del vondt i magen (litt på høye side, rett over skambeinet...), pluss at jeg må tisse ganske ofte. Jeg er så redd han kompisen min har smittet meg med f.eks klamydia. Jeg har snakket med han, og han sa han ikke har testet seg, men at han aldri har merket noe (og før vi hadde sex hadde han ikke hatt sex på nesten et år). Ville ha ha merket noe om han hadde vært smittet? Er så redd for å smitte mannen min. For noen mndr siden oppdaget gynekologen min en cyste på eggstokken min. Jeg har tenkt at det kanskje er den som gjør vondt også? Det var jo på høyre side. Det var en godartet cyste, men den kan jo ha vokst likevel. Jeg har fått ny time til undersøkelse i slutten av februar... men føler det er så lenge til... Ble litt langt dette her... er så bekymra
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Merket det ikke. Det er det som er skummelt. Du må gå og sjekke om du mistenker for å behandle og unngå evt sterilitet.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Trodde jeg hadde UVI. Menn merker sjelden symptomer
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Jeg merket ingenting, men fikk en telefon fra en kar om at jeg måtte sjekke meg for han hadde fått det.. Ble rimelig flau da..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Det er jo menn som merker symptomene! De får ofte svie når de pisser osv, mens jenter ikke merker det oftest, og an gå med det i flere år til de er blitt sterile om de ikke sjekker seg jevnlig.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Så det kan minne litt om UVI ja.. Huff... må vel bare sjekke meg da. Syns det blir litt kjipt å fortelle mannen min at jeg har klamydia i tilfelle.. for all del, jeg hadde jo ingen forpliktelser til han, men likevel... var jo ikke så lenge det var slutt mellom oss, så han forventer nok ikke at jeg har hatt sex med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå