Gå til innhold

Ønsker bare å forlate mann og barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått nok.

Og barna har det bedre hos far...

Hvordan fortelle dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du virkelig barna får det bedre uten deg?

Skrevet

Ja, det vet jeg de gjør. Og det er ikke tanker jeg har bare pga jeg er trist og lei nå. Det er noe jeg merker og vet. Jeg har rett og slett ødelagt forholdet til barna.

Skrevet

Jeg foreslår at du får snakket med noen, så da kan få tenkt sammen med noen (profesjonelle) før du tar en avgjørelse du kan komme til å angre på.

Det er ikke sikkert det er like svart hvitt som du tror/tenker!!!

Søk hjelp idag...

Skrevet

Huff, det der hørtes fryktelig trist ut. Finnes det ikke en bedre måte å gjøre dette på, enn å bare stikke av? kan du ikke ta kontakt med legen din, be om profesjonell hjelp til å takle dette? Hvordan mener du det kan hjelpe barna og mannen din å bare forlate de? Og hva vil det gjøre med deg?

Skrevet

Da ville jeg ha reparert forholdet til barna og gjerne fått hjelp til det.

Du får neppe et bedre liv hvis du "svikter" barna dine ved å dra. De kommer til å tro at det er deres skyld. Det er utrolig hva som kan endre seg i hodet hvis man får pratet med noen i helsevesenet om dette.

Hvis du er glad i barna dine, få tak i hjelp og reparer.

Lykke til!

Skrevet

Uansett hva du måtte si, så får ikke barna det bedre uten deg. De kommer til å slite med det resten av livet om du forlater dem. Om du mener du har ødelagt forholdet til dem, så går det ann å rette opp, du trenger bare litt hjelp.

Du trenger hjelp og råd, for ingenting er umulig. Det aller, aller meste går ann å rette opp.

Skrevet

Anbefaler deg å kontakte et familieverkontor i nærheten av deg. Der får du gratis psykologhjelp som er eksperter på familietvister. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...