Gå til innhold

3 mnd og ikke tåler frisk luft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille pirat på straks 3 mnd våkner med tett nese dagen etter at vi har trilla tur..hver gang!!

hun har vært tett i nesa i snart en mnd. noen dager har hun vært fin, så da har jeg trilla med henne, med det resultatet at hun er potte tett dagen etter igjen. da sliter hun med å ligge rett ned, og må sove omtrent sittende. vi bruker saltvannsdråper i nesa og det hjelper litt, men ikke lenge av gangen.

når vi triller er det ikke kaldere enn 5 minus og hun er godt påkledd med ull og fleece og får sjelden trekk på seg.

hun har også siden hun ble født slitt med pusten, hun kan feks ligge å sove og plutselig begynner hun å hive etter pusten som om hun nettopp hadde dukka under vann. gjerne 3-4 slike hivinger før det gir seg.

dette tok jeg opp med lege når piraten var 2 uker og hun sa at alle barn pusta ujevnt og at det ikke var farlig. og det er det sikkert ikke, men det forstyrrer jo søvnen hennes og hun våkner og er utilpass.

så jeg lurer på om noen har eller har hatt slike unger og har noen tips?

jeg har bestilt ny legetime til piraten, men hva gjør vi imens.. kan da ikke sitte inne å sove resten av desember heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...