:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 jeg skirver om hvordan aleneforeldre kan påvirke sin egen økonomi på statlig nivå. og har derfor definert, brukergrupper, velferdstjeneste og aleneforelder. men må jeg definere bostedsforelder og samværsforelder også? eller er det ting som folk vet hva er og ikke trenger en definisjon? føler det blir volsomt med defineringer
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Er disse juridisk definerte så sleng det med, kort, evt bare i fotnote "Som definert i § så-og-så i x-loven. Forøvrig har du pm snart.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 jeg tror ikke de er det. ihvertfall kan jeg ikke huske at jeg har lest det i noen lov..hm... det må jeg finne ut av. aleneforelder er juridisk definert og jeg har brukt den definisjonen
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Du må iallefall definere nøkkelbegrepene i problemstillinga di. Er de begrepene med i problemstillinga di, så bør du absolutt ha med en definisjon av dem. Du kan jo uansett definere, men pass på at du ikke definerer ihjel oppgaven. Gjør det kort, om du føler at du vil ha med definisjoner andre plasser i teksten din sånn som den over her skrev...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2009 de er ikke med i problemstillingen, det er i grunn derfor jeg luer. de er bare nevnt i drøftedelen i grunn...hm..
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Da ville jeg bare nevnt i en kortfattet definisjon hva/hvem som i følge loven faller inn under den og den kategorien. Som en slags oppklaring for leseren.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2009 oki. da prøver jeg og klemme inn det takk! hjemmeeksamensfaenskap
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Hehe Ja det er no' skikkelig dritt!! Men lykke til
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2009 takk jeg tror egentlig jeg er ferdig, for jeg leser den og leser den og leser den, men bedre blir den ikke tror drøftedelen er noe man kan lage komedie av... hehe.. men resten er vel bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå