Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er ei blid og glad jente med en perfekt mann som jeg forguder over alt her i verden. Livet mitt har vært perfekt. For jeg har fått alt det jeg noen gang har drømt om. Å det er mannen i mitt liv. Vi er ny gifte å kjempe lykkelige. Eneste negative som er at han har en sønn fra før med ei dame han hadde ett forhold med noen år før han møtte meg. De bodde i dette store huset vi 2 bor sammen nå å har ordnet til vårt hjem. Noe som ikke har gjort med noe å jeg har blitt kjempe gladi dette huset som jeg trodde var vårt. Vi venter en liten gutte prins nå i mars. Noe vi to har gledes oss lenge til da dette var godt planlagt etter bryllupet. Men nå er jeg gravid å mye problemer på jobben for at jeg har blitt gravid. Glarer ikke å yte like mye for jeg har fått bekkenløsning. Så det har blitt endel baksnakking av meg, noe jeg har tatt ganske så tungt. Og i dag fant vi også ut at han å hun x ikke har gjort ferdig sjøte på huset å at hun da enda eier halvparten enda de hadde gjort opp for 5 år siden (pengene). Jeg er bare sååå fustrert å oppgitt. Tror rett å slett jeg har gått på en smell. Å vet bare ikke hvordan jeg skal takle dette akkurat nå. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Det virker jo fryktelig uryddig av ham da, å ikke ha sikret seg skjøte i løpet av 5 år. Det er nemlig ganske basic. Men gjort er gjort. Lager hun problemer nå? Eller er det bare at det må gjennomføres nå? isåfall er det jo ikke så farlig da, tar bare litt tid! Bekkenløsning er kjipt. og skjønner godt at du reagerer på baksnakking! Utrolig kjipt! Prøv å heve deg over det! Uff, syns ikke det høres noe bra ut. Snakk med de du har rundt deg om bekymringene, og tenk positivt. Kos deg med graviditeten så mye du klarer! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Er det noe vi nordmenn er flinke til så er det å snakke drit om svake medmennesker, som for eksempel er sykemeldte. Hev deg over det. Kom på jobben med krykker om du må. For å få smella til å slukne. Jeg hater folk som baksnakker. Av den grunn er jeg kanskje blitt litt asosial. For det er mye baksnakking ute og går. Men ikke la deg knekke av dem! Ta kontakt med legen din, andre mennesker som har bekkenløsning og få støtte fra dem. Ta kontakt med mennesker som du vet gir deg noe positivt, og overse de som bidrar med negative ting. Le av dem. Ikke la deg affisere, bare le av dem og si til deg selv at de er så stakkarslige at de må bruke andre menneskers svakheter for å kunne hevde seg.
-Hengebuksvinet- Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 kan være så uryddig, som gjør deg nedfor? Uansett, prøv å tenke positivt. Det er ikke alltid enkelt å etablere seg med en som har vært etablert tidligere. Her var det også mye som måtte ordnes, siden mannen min har opparbeidet/arvet mye eiendommer og kapital. Ikke helt enkelt å finne rettferdige fordelinger, som begge kan trives med. Jeg bestemte meg for hva som var viktig for meg. Det er å eie halvparten av felles bolig, bil og andre ting vi bruker i hverdagen. Så kan han heller skyte pengene sine inn i feriehus, båt og andre luksusting. Nå som årene går, blir skillet mellom mitt og ditt stadig mindre. Ta vare på det som er bra i livet ditt. Dere har et supert utgangspunkt, og kan få et fantastisk liv sammen. Praktiske problemer er til for å løses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå