Gå til innhold

Han har vert våken siden kl 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men han kan faen meg ikke bidra med en jævla dritt.han sitter forann dataen og spiller og når det begynner og bli kjedeligt så reiser han ut til mora. når jeg og lillemor våkner ser det jævligere ut enn når jeg la meg kvelden før.

LIllemor skal få rive masse ting i gulvet idag:) så lenge det ikke er farligt skal hun få leke med alt mulig, for jeg gir blaffen i og rydde nå setter jeg foten ned.. Han gjør ikke en dritt verken jobber eller gjør noe i huset. eneste han har gjort sånn annenhver helg er og skru litt på bilen 2-3 timer... jeg gjør ting så og si hele dagen som og rydde, vaske klær,lage mat til familien, handle, skifte bleie på lillemor og bade henne og mye mye mer....

Trengte bare og blåse ut litt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører ut som dere har et kjempe bra og sunt samliv som varer livet ut.. :-/ Herregud.... For en kommunikasjon dere har...

Skrevet

Nå jeg så overskriften tenkte jeg at dette er et innlegg om unger som våkner tidlig, ikke mannfolk;)

Stå på.. Ungene er til for å deles, og husarbeid også!!

Skrevet

Går dere begge hjemme hele dagen? Kanskje du skal finne deg en jobb da, så kan han få være hjemmepappa en stund. Hvis ikke må han komme seg ut i arbeid, dette går ikke an.

Det er ikke sunt for friske mennesker å gå hjemme hele tiden, og et barn er ikke jobb nok for to. I tillegg kommer jo det økonomiske. Mange (unge) mennesker blir svært passive av å gå arbeidsledige, men om de først kommer seg ut i jobb, får de selvtillit og overskudd, og livet på rett kjøl igjen.

Lykke til.

Skrevet

Pga økonomisk for min del taper jeg en del på og gå ut i jobb nå. begynner på skole til høsten...

Vi har god kommunikasjon, Men fleste mannfolk kan være veldig blind til tider.

Skrevet

Da får du stå på krava jente og si til ham hva du forventer at han skal gjøre! Han må ogås bidra i hjemmet, du kan ikke ta alt!!

Skrevet

Jeg har vært våken siden kl 5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...