Gå til innhold

Finnes det noen effektive slankepiller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sånn jalla greier fra helsekost. Men skikkelige "medisiner" som hjelper… ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen kan skrive resept på noe greier, vet jeg. Men de må følges med slavisk diett skal de fungere. Og for mange vil nok bare det å følge en diett (ikke slankediett, men sunn!! diett) , før de går ned i vekt..

x-svigermor var vel nesten bikka 200 på vekta.. Hun fikk noen sånne av legen. Men hu skylte de ned med cola og toppa med en sjokolade, så det funka ikke akkurat på hu da, for å si det sånn........gud bedre meg... Kan ikke trø sjokkis i trynet og forvente å gå ned i vekt KUN p.g.a. piller altså!

Så....om det finnes noen effektive slankepiller? Jo...det gjør det. Men tror nok ikkje det er noen vits å få de før en prøver å legge om kostholdet først. Kutte ut all snop og brus og annen sukkerholdig drikke. Kutte ut junk og mat med høyt saltnivå. Spise mere grønt og drikke masse vann. Hos de aller, aller fleste er dette nok i seg selv til å gå nedover i vekt. Sammen med en daglig spasertur på minst 30 minutt (eller tilsvarende aktiviteter), så vil en frisk, sunn person ikke ha behov for noe slankepiller.

Trening og sunt kosthold!!!! Det er DET som er effektivt!

Skrevet

Tusen takk for svar.

HI her.

Jeg har gått på en meget meget sunn diet i 2 mnd nå. Men det går veldig sakte.

Jeg har alltid slitt med overvekt. Er nå 98 kg! Og har ventet på slankeoperasjon i 1 år, men den er nå utsatt på ubestemt tid!

Hvis det viser seg at operasjonen forsivnner i det blå :( Så ønsker jeg å klare det på egenhånd.

Jeg har allerede klart å gå ned 6 kg. Men den siste mnd har vekten stoppet opp! Er derfor jeg ønsker litt "hjelp" i form av piller kanskje

Piller er ivertfal MYE mindre drastisk enn operasjon!!!!

Skrevet

Ja i ditt tilfelle hadde eg snakka med legen. Mulig han sier du må prøve litt til, men da har du hvertfall vært der en gang, og neste gang du kommer om ingen bedring har skjedd, så er det nok litt enklere for legen og se situasjonen riktig og.

Blei bekymra du var en sånn som leita etter en enkel utvei. Hehe... (finnes maaaaange av dem!!! *grøss*)

Neida, men som sagt. En prat med legen vil kanskje være hjelpsomt. Om ikke annet, så har han kanskje noen andre tips? Kan henvise videre til noen som kan mere om dette o.l.

Lykke til videre!!! Kjempeflink er du som har klart å starte dette på egenhånd!!!!! :)

Skrevet

Nei, de finnes ikke, kun i fantasiens verden. Det eneste som hjelper er kombinasjonen av færre kalorier og mer fysisk aktivitet. Verre er det ikke.

Skrevet

Reductil får du på resept hos legen,bare google så får du masse info.

Allie på apoteket,har et pr venner som bruker det,men de har også endret kostholdet og trimmer mer..Men de unner seg godis også:)

Begge har gått ned 15 kg på 5 mnd.

Skrevet

Jepp, jeg har sliti i evigheter for å gå ned mine siste kiloer. Men så prøvde jeg Ripped Caps og kiloene rant av, kan ikke huske sist jeg var så slank:)

Pillene er forbudt i Norge, men får kjøpt dem i Sverige. Eneste grunnen til at de er forbudt i Norge er fordi de inneholder koffein, og det er ikke store mengder.Lik mengde koffein er tillat i drikke, men i tablettform er det forbudt.. Fås kjøpt i butikk sammen med kosttilskudd

Anbefales på det sterkeste, noen blir kvalme men jeg merket ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...