yasmina Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 naar du ser TV? Kjenner jeg blir helt stresset naar jeg ser folk paa TV uttale seg om ting de ikke har greie paa, eller bare dummer seg ut paa en eller annen maate. Sitter aa ser paa et program der personen (politikerkone) rett og slett fremstaar som smaadum og kjenner jeg blir helt stresset av aa se paa.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Ja det hender. Men ikke bare på tv. Det hender jeg blir flau på andres vegne når jeg ser noen som ikke kan oppføre seg generelt også. Vi var på julebord en helg og der var det en som ikke kunne oppføre seg. Han sendte maten inn igjen for den kunne han ikke spise. Og han hadde spist opp all desserten (is) før alle andre hadde fått. Han bare la den i seg uten å smake på den =O Og han ble så full utover kvelden at han ikke sto opp før lenge etter at vi andre hadde dratt hjem etter frokosten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå