IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Har ørebetennelse!!! Hatt det sia lørdag. Begynner og bli noen dager. Vil jo ikke slippe. Går på antibiotika, og formen er generelt bedre, men øra nekter og gi seg. Og det er rene smertehelvete!!!! Noen råd om hvordan løsne opp i øra uten og sprenge trommehinna??? Sønn min har brått blitt redd for å bade igjen...Er det mulig...pån igjen med tilvenning 2-3 ganger om dagen som sist. Slitsomt, men eneste som funker. Han er 2,5 år, så skjønner ikke hva det er og når han har vært i badekaret så var det jo ikke farlig og bade, men nekter og gå oppi der igjen..merkelig...noen andre?? Overhørte på legekontoret her om dagen. En dame ringte inn og var 25 uker på vei og ønsket abort. HALLO???? Litt sent og tenke på eller?? Er en levende baby inni der! Fått meg ny mobil htc tatto, skjønner ikke pøkk. Nei nhu er det nok klaging=) Jeg merker sparka til babyen på utsiden og det er så deilig og ligge og kjenne babyen romstere rundt inni der....
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 huff a meien:/ alt på en gang... ørebetennelse er vondt, vet ikke hvordan du kan få det til å slippe men jeg syntes å sove med lue hjelper, varme lindrer... hvilken antibiotika har du fått? dattra mi er redd for å vaske håret og mitt råd er å bade sammen med han. sett deg oppi først og la han komme oppi etterpå... hvis han har en helt så skryt av den helten som mer flink til å bade... feks kaptein sabeltann eller nissen.... 2-3 ganger om dagen er ikke lurt. eksponeringsterapi er ikke å annbefale til så små... holder med noen ganger i uka og gjør det fast så han vet at nå har han badet og vært flink, neste bad er i morgen....det går over.... 25 uker og abort??? glad jeg ikke er i hennes situasjon... ho har det sikkert ikke greit:/ mobilen? finnes vel en butikkmann eller en kundeservice som kan hjelpe deg... glad jeg har nokia:)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 Går konstant med lue jeg da=) Nå har jeg bare bihulebetennelsen igjen som holder igjen det ene øre....merker jeg begynner å bli gal nå..hehe..Bruker Dalacin. Jeg tåler ikke penicilin. Det skulle står 2-3 ganger i uka men..leste på noe greier mens jeg skrev tror jeg..haha...jeg fikk han oppi i går og her i huset bruker vi Kaptein sabeltann, han satt der i 2 min, jeg fikk vaska og spruta og blåst litt bobler, han lo, så ville han opp. Da var det ikke så farlig å bade, men spørs da når jeg skal bade han igjen i morgen...hehe... Jeg har begynt og forstå mer av mobilen nå. Heldigvis er jeg for sta og nysgjerrig til å gi opp=)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Prøv ørelys! Kjøp på helsekost. Følg bruksannvisningen, er veldig enkelt. Lager varme og vakum som trekker ut bakterier og verk. Funker for oss:)
rødt&blått Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Tyggegummi med xylitol! Prøv det og tygg vekk ørebetennelsen. En undersøkelse som ble gjort for noen år siden viste at om man tygde sånn tyggis, så ble man fortere frisk fra ørebetennelsen enn om man startet med antibiotika.. eller om det tok like lang/kort tid.. husker ikke helt, men det hjalp datteren min sist ihvertfall. Hun er et "ørebarn og har hatt noen kurer. Prøvde derfor først med tyggis før jeg gikk til legen sist og det Og dette er ikke det verste man kan påføre kroppen heller, og absolutt verdt et forsøk!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har mellomørebetennelse, og da hjelper kun antibiotika i tablettform..så det er jo gøy..
Kate77 Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Du skal være markant bedre av antibiotika etter tre dager. Om du ikke er det må du til legen og få en annen type.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2009 Jeg er jo bedre enn jeg var, men den slipper lissom ikke helt! Så jeg må tilbake til legen på mandag. Bare jeg er frisk før torsdag så er jeg fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå