Gå til innhold

Blir du flau paa andres vegner


Anbefalte innlegg

Skrevet

naar du ser TV?

 

Kjenner jeg blir helt stresset naar jeg ser folk paa TV uttale seg om ting de ikke har greie paa, eller bare dummer seg ut paa en eller annen maate.

Sitter aa ser paa et program der personen (politikerkone) rett og slett fremstaar som smaadum og kjenner jeg blir helt stresset av aa se paa .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det hender.

Jeg kan feks ikke se Mr Bean, jeg blir så flau av det. Ellers blir jeg også flau på andres vegne hvis noen jeg egentlig har litt sans for av politikere eller andre sier eller gjør noe skikkelig dumt. Er det noen jeg ikke har sans for så er det nestne litt motsatt, da kan jeg sitte å "gni meg i henda mentalt".

Skrevet

Skjermflau, heter det. Blir det hele tiden, særlig under Skavlan. Vil egentlig skru over på noe annet, men har ikke vetorett over tv'en dessverre;)

Skrevet

dette hender med meg også.. av og til skrur jeg over kanal til det flaue er over:) hehe

Skrevet

dette hender med meg også.. av og til skrur jeg over kanal til det flaue er over:) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...