Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 *Rydde, rydde* Må liksom ha det litt ekstra fint, selv om hun er verdens hyggeligste...
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Det gjør min også, men hun blir her noen dager..jeg har ikke tenkt til å rydde. Om hun syns det er for ille her får hun rydde selv
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Sånn er det her også, skikkelig stress om vi vet at hun kommer innom. Da ryddes og støvsuges over en lav sko:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Jeg heier på juletresus.. Her har vi det som vi har det, og jeg nekter at min erdi som menneske skal baseres på hvor rent det er i krokene eller hvor lenge det er siden jeg vasket vinduene ( det med vinduene hadde trukket min verdi betraktelig nedover...) Litt rot tåler vel alle?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Går sykemeldt pga kvalme, oppkast, bekkenløsning, depresjon og angst å her forventer svigers at huset ska være prikkfritt og de skjønner ikke hvorfor barna ikke er hjemme når jeg går hjemme. Bortkastet å betale for bhg synes de. De blander seg inn i alt! Går selfølgelig inn på meg å gjør det verre.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Det høres ikke noe koselig ut... Det er utrolig mange som opplever det samme som du.. Ante ikke at det var så mange idioter i verden, jeg. Hvis folk bare var litt hyggeligere og mindre dømmende, ville verden vært et veldig mye bedre sted for veldig mange!! Jeg må si jeg er utrolig glad for å ha supre svigerforeldre!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Når svigermor kommer gidder jeg ikke å rydde, hun bryr seg ikke og roter når hun er her. Men når mamma kommer så står meg og gubben på hue. Er det litt rotete her, så begynner hun å rydde og tørke støv. Hun er helt kriminell. Hun vil det jo bare godt, men det hadde vært hyggelig med besøk og ikke bare ryddehjelm når hun er her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå