Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Zabe, ma mandao un crimma. Un crimma un crimma un crimma. Me lo mandó el chaláo. Ma mandao un crimma. Un crimma un crimma un crimma. Stará chaláo. God jul frøken forkortelse.
Miss Foster Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Ser at du ihvertfall har skrevet ma riktig i forhold til me som du skrev på msn. Og hvorfor FAEN har jeg fått på meg at jeg er Frk. Forkortelse - JEG som alltid har skrevet korrekt og adekvat norsk og hater disse sms-forkortelsene....? K e echo yo??? Dessuten sier man crisma og ikke crimma som ei anna chala.... Algo más? God jul til deg oxo - selv om du må jobbe og ikke kan være hjemme og spise EKTE julegodterie som ikke har noe med turron turron å gjøre.... Ellers satser vi på at du vinner El Gordo.... jihaaaa...
Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Algo más? Ja faktisk ganske mye! 1) Jeg skreiv ma på msn og. 2) Du er Frøken Forkortelse. "R du hjemme" ? 3) Jeg ser du fikk med la tilde i más men du glemte den i chalá, skarre værra så skarre værra, du får bestemme deg om du vil skrive chalada eller chalá. Ikke "chAla". 4) Jeg har fri frem til mandag. Og fri igjen fra og med onsdag. 5) Queremos turrón turrón turrón. Ikke rart de ikke har tenner her? 6) Que me toque el Gordo? El gordo me toca todos los días y algunas veces se pasa. Tu lo que quieres es que te toque alguien que la tenga gorda.
Miss Foster Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Som sagt ØRTEN ganger før - jeg gidder ikke bry meg om den tilden over bokstavene - det at den kom med på mas var et hendig uhell - skal aldri gjenta seg. Og du skrev mE - bare for å få det svart på hvitt. Så pga en R istedetfor er så har jeg fått den tittelen... jaja - vil heller ha tittelen Frk. Tilde.... for å få det ut i det åpne. Ellers så påstår du at jeg er den som sikler etter pollaer og nacho og slikt... vel vi må vel være enige om at den som bestandig begynner å snakke om det er DU og itte je..... Synes ikke sambon din er så tjukk jeg...... Ellers har mi media naranja sendt meg en julegave, og jeg spurte om jeg kunne åpne den med familyn tilstede... han svarte; ehhh mejor que no.... er sikker på at det er en tro kopi av la trompa til Vidal - jihaaaaa *setter meg ved postkassa og venter spent* 'Turronen er så gyselig at jeg blir dårlig bare ved navnet - og det er mengder av den - kan til nød spise den som kun er sjokolade.....
Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2009 Jeg nevnte ikke penis med et ord, så kom ikke her og dra den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå