Gå til innhold

Bekymret...


Lille_bie

Anbefalte innlegg

Jeg er 5 uker på vei med barn nr 2. Men merker så veldig lite til graviditeten at jeg blir helt bekymret. Kan ikke huske at jeg merket så lite sist. Litt ømme pupper innimellom er det eneste.Brystvortene er ikke såre engang.

 

Blir jo engstelig for at det skal være en exu eller MA. Prøver å fortelle meg selv at alt er i orden. Det er jo ingen indikasjoner på noe annet egentlig. Men denne engstelensen klarer ikke å slippe helt taket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvordan går det med deg? ikke noe morro å gå rundt å være redd..

men kan fortelle deg det at det er vanlig å ikke kjenne noe så tidlig,ofte kommer symptomene litt senere...mine kommer å går,innimellom kan jeg være symptomfri i flere dager,så kommer de tilbake...er 6+1

 

ønsker deg masse lykke til.

 

 

(har forresten ALDRI merket noe i puppene,hverken vode eller større...hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner bekymringen din godt. Selv har jeg heller ikke mye symtomer og klarer ikke se på meg selv som gravid enda. Ingen ømme pupper, kvalme, svimmelhet, trøtthet osv.

 

Jeg tror at for de aller fleste kommer symtomene senere. Vi er jo ikke komme langt ennå og hormonproduksjonen er i startgropa.

 

Jeg kjenner imidlertid noe som ligner på mensmurringer, og det kjenner jeg igjen fra forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...