Gå til innhold

dagens nedtelling...;-))hvor mange dager igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada i min kjedsomhet så teller jeg dager,er da nede i 33 dager,og gruer meg litt til at jeg skal på evt snuing av babyen som ligger i tverrleie imorgen. Har ikke lyst på keisersnitt,vil helst føde...så dere får krysse alt for at den snur seg imorgen. Ha en fin dag alle rugere og hormontroll;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag har jeg 61 dager igjen. Krysser fingrene litt for deg jeg også:)

Skrevet

Her har jeg 22 dager igjen til termin, men nå vil jeg ha han ut...han FÅR LOV å komme.

Har bedt gubben om sex for at det kanskje vil sette i gang fødselen, men....

Så da har jeg nekta å føde om det skulle sette i gang av seg selv uten sex...he he

Må jo prøve å ha litt humor nå som vi venter så veldig ;o)

Skrevet

Lykke til med babysnuing!:) Her er det 14 dager igjen og håper at de tegnene jeg har hatt det siste døgnet er tegn på at noe snart er i gang;)

Skrevet

Har termin i DAG =) men her er d ikke mye som skjer neij.....

Skrevet

jeg har 50 dager igjen. Dagene går fort nok, så han skal få være i magen hvertfall til beg av januar.. Når vi er inne i januar kan han få komme når han vil :)

Skrevet

3 dager over termin idag..... har masse kynnere, men de vil liksom ikke utvikle seg til ordentlige rier. var til stripping i går, sitter her enda.

begynner bli temmelig lei. krysser fingrene for at dette er dagen alt starter....

Skrevet

Har akkurat 1 mnd igjen til termin i dag, dvs 31 dager!

Skrevet

3 dager over termin her!

Skrevet

23 dager igjen :) I dag skal jeg endelig til JM igjen, etter over tre uker! Er ikke akkurat veldig fornøyd med servicen på helsestasjonen, nei. Har mistet telling på hvor mange ganger timen min har blitt utsatt :/

Skrevet

3 dager over termin :)

Skrevet

6 dager til u termin og menstermin i dag:)

Skrevet

84 dager igjen jeg.... haha, ble litt rart å skrive det, når dere andre her er så nærme dagen =O)

Skrevet

54 dager igjen..Må innrømme og si at jeg er ekstremt lei av å gå gravid.. Gleder emg masse til hun kommer:)

Skrevet

25 dager igjen her, og slimproppen gikk igår :)

Skrevet

Her er det 30 dager igjen, og begynner å bli veeeldig klar for en fødsel etterhvert. Så lenge han holder seg inne i en uke eller to til!

Min lå i seteleie, snudde seg av seg selv for 1 1/2 uke siden..heldigvis! Lykke til med snuingen hønny bunny m- går nok fint skal du se.

Er vel en smule overtrøtt nå, har vært våken siden 4(!) i morges pga magesjau og smerter, fikk vel 3 timers søvn totalt...har sjekket det og ingenting i gang ennå. Viktigste for meg var å sjekke at babyen hadde det fint, så nå kan jeg slappe av ;)

Ha en fin dag jenter!

Skrevet

53 dager igjen! Fikk beskjed om seteleie for 14 dager siden. I går fikk jeg beskjed om hodeleie.

Skrevet

Jeg har begynt å telle oppover igjen jeg også, så da er vi på +2...

Skrevet

Trodde jeg hadde 36 dager igjen,men plutselig var det "bare" 34:)

Er skikkelig lei og håper han kommer ut snart,men samtidig vil jeg ikke at han skal komme ut før etter nyttår...

Skal til jordmor i morgen for å se om han ligger rett vei...kryss fingrene for meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...