Gå til innhold

Kan jeg være gravid?? Eller er det bare feil...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går før jeg la meg tenkte jeg å ta en EL test.. For hadde bare 1 cb digital gravtest.. Så tok en cb digital EL test..Og den var klart positiv.. IKM i morgen... Men..tok den cb digitale gravtesten i natt, og den stod det ikke gravid på..

Hadde veldig vondt i den ene lysken i går.. Småkvalm på morran og måtte sove når jeg kom hjem fra jobb.. Det stikker endel i puppene i går og i dag. Kroppstempen er varmere..

Jeg har alltid ventet med å teste til ETTER ikm.. Og da har jeg fått positiv test..(3 ganger gravid, men har fått en jente på 2)

Kan man få falske positive EL tester 1 dag før IKM? Når jeg VET at EL var torsdag 26 nov..? Positiv da også.

Blir kjempe glad for erfaringer evt tilbakemeldinger..Vet jo at grav test er det som kan gi et endelig svar..Men håper jo så veldig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har skjønt det er det ikke ofte man får positiv graviditets test på kveldsurin før IKM. Skal man teste før IKM er det lurest å teste med morgenurin for å være sikker. Men har hørt at flere har fått positiv EL test før IKM og vært gravide, så muligheten er der, men ville absolutt tatt en ny graviditets test for å virkelig få det bekreftet.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...