Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Ikke rart mannen er utro - Kona er jo helt sinnsyk! Snakk om å dominere og hundse en stakkars mann
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Ja, ganske enig. Han er ikke bare utro, de er skilt.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 oi, he he.. tenk å være alenemor til åtte unger :-))))
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 oi, he he... alenemor til åtte unger er kult ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 er de skilt? har jeg ikke fått med meg...kan umulig være enkelt å få ett forhold til å fungere med så mange små barn...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Ville nå ikke akkurat sagt at det er barna som blir problemet der, men mora... Hun har for mye regler og slikt. hviss du ikke har sett noen av epsiodene så se et par så regner jeg med du fort fatter hvorfor han ikke gidder mer...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Hun er ikke alenemor, og han er ikke alenefar. Ungene bor fast i huset deres, også har mora og faren skaffet seg hver sin leilighet og bor i huset når det er deres tur til å ha barna. De deler likt på ansvaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå