Gå til innhold

Andre gangs gravid!!!


emilie 24

Anbefalte innlegg

Ja,nå er testen tatt og vi venter ett august barn ..13 august er datoen :) Siden alt gikk så utrolig galt i juni år da vi mista jenta våres av HVHS . Hun ble 2 dager gammel...så er spent hvordan dette svangerskapet blir. Jeg vil veldig gjerne komme i kontakt med andre,som har rundt den terminen :) svimmelheten,kvalmen har kommet sånn smått...Når jeg gikk med dattern min,så merka jeg ikke at jeg var gravid omtrent, Så tror dette svangerskapet her blir noe annet å bryne meg på.

Ønsker alle lykke til med sitt svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER! Kos deg masse med huleboeren og magen:-)

Jeg har en gutt på 3 år som skal få en søster eller bror ca 15 august.

 

Veldig leit å høre om datteren din. Hva er HVHS?

 

Jeg merker lite til graviditeten så langt (nesten så lite at jeg blir bekymret...). Med sønnen min merket jeg endel mer, både kvalme og ømme pupper. Denne ganger har jeg bare merket såvidt litt ømme pupper innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Syns dette gikk veldig fort..men drømmen er jo å få lov til å ta med meg babyen min hjem fra sykehuset :)

HVHS står for " hypoplastisk venstre hjerte syndrom" veldig sjelden sykdom og det er vel ett dødlig utfall desverre ( på norsk så kan vi vel si at det er ett "halvt hjerte" :)

Bra du merker lite ennå da...for svangerskap er jo ikke like,men symptomene kommer nok tids nok for vi da håpe,iom at vi begge er i ett tidlig stadie nå,så erre ikke så mye til å for vente ennå. Jeg skal til legen til tirsdag ..så er veldig spent. Legen min har sagt at det beste var om jeg ble gravid fort igjen...for sorgen som jeg bærer nå er så ufattelig vond.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ikke begynne å fatte hvor vanskelig det er å ikke få med seg babyen hjem fra sykehuset. Visste dere på forhånd at hun var syk, eller fant dere det ut etter at hun var født?

 

Dere vil vel få ekstra oppfølging i dette svangerskapet. Denne gangen går det bra! Nå må dere prøve å kose dere med den voksende lille spiren også, ikke bare bekymre dere. Selv om jeg skjønner at det ikke er lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite det,samme dag som jeg fødte ..jeg fødte i 36 +2 :) Da ble det ks. Han hjertelegen var sammen med oss gjennom 2 tøffe timer på UL benken til slutt så sa han at,det foreligger en hjertefeil her osv. Vi visste ingenting fra før...og i ettertid fikk jeg vite at jeg hadde 4.5 liter med fostervann og normalen er jo 0.5-1 liter.

 

Vi skal prøve å se fremover,men frykten ligger jo der...og den forsvinner ikke. Men håper at denne spiren er frisk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 12. august, på min lillebrors bursdag :) Har ei jente fra før som blir 7 år i februar og hun gleder seg masse masse til å bli storesøster - hun har vært klar i flere år egentlig, men først nå det falt seg slik for oss :):)

 

Hvor kommer du fra Emilie? Jeg syns det hadde vært koselig å bli bedre kjent med flere her inne som skal ha baby omtrent samtidig som meg, er så mye lettere å kunne snakke med andre som er samme sted som en selv :)

 

Lykke til alle sammen!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også andregangs gravid :) vi har en gutt som blir 1år neste fredag, og vi venter neste den 22august om alt går bra <3

Veldig leit å høre om jenta di Emilie, kan ikke forestille meg den fryktelige smerten :'(

Håper alt går bra me din nye spire,nå må du jo i d minste får tett og ordentlig oppfølging..:)

 

Ikke merket så veldig mye enda utenom litt svimmelhet når jeg reiser meg fort.. og hadde kjempevondt i magen idag,sånn skikkelige krampetrekninger altså,greide ikke stå oppreist altså..:o gikk over på te timer,kom sånn helt plutselig,opg forsvant like plutselig..vet ikke hva d var,krysser fingrene om at alt er bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg har en jente på 19 mnd og venter en til ca 12 august:)

 

Merker jeg faktisk er litt redd for at jeg ikke har nok symptomer og sammenligner veldig med første gang, selv om det også var et lett svagerskap.

Men det er jo veldig tidlig enda da.

 

Det eneste jeg tenker er at det kommer nok til å bli mer slitsomt nå som jeg har barn som skal ha middag og rutiner og følge i hverdagen selv om jeg helst kunne tenkt meg en time på puten.

 

Men gleder meg masse og håper alt går greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kondolere emilie 24. Det må ha vært en fryktelig påkjenning det du har vært igjennom.

 

Vi venter vårt 2. barn og jeg tror termin er rundt 19.august. Lillegutt vil da våre 21 månederm så her blir det 2 relativt tette.

 

Vi er overlykkelige fordi vi har klart dette på egenhånd. Lillegutt ble til ved IVF,og vi har aldri, gjennom mange år med prøving, fått en positiv test på egenhånd.

 

Håper alt går bra og at de første ukene fram til den magiske 12ukersgrensen går raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...