Gå til innhold

Melk meg der og melk meg her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

Jeg har en sønn på to år,og venter nestemann i mai.

I den ene puppen har jeg fortsatt melk,og jeg sluttet å amme når sønnen min var seks mnd.

Fler??

synes jo det er litt rart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammet tvillingene til de var ett år, nå er de tre og et halvt og jeg har fortsatt i en pupp, ja :-)

 

La meg gjette, er det den venstre du har i? Som regel den med best produksjon.

Skrevet

Er i den venstre ja:)

Godt det er fler,syns det virket så rart iom at folk er så redde for å miste melken hvis barnet ikke har ammet på en stund.

Førstegangs vet du,ikke alt man har like mye peiling på:)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...