Gå til innhold

"ørn"høh????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det er noe jeg burde vite,men hva er en"ørn"???

Ser noen har skrevet "ørnegutten min" og et innlegg med overskriften "til dere med ørnejenter"

Aldri hørt om..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et spesielt syndrom. Symptomer: nebbaktig munn, lange armer. ("vingespenn") Gule, stikkende øyne. Stakkars små. :(

Skrevet

En dibintern spøk basert på en tråd hvor en mor fryktet at ørner kunne ta babyen hennes.

Deretter fulgte en hel rekke med ørnetråder. Artig nok den første dagen, men møkkakjedelig nå flere uker senere.

Skrevet

Haha! Det hørtes jo helt snodig ut.

Er såpass ny her inne at jeg ikke har fått med meg det.

Skrevet

Ørn er morsomt.

Skal på ørnebesøk i morgen jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...