Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Mulig det er noe jeg burde vite,men hva er en"ørn"??? Ser noen har skrevet "ørnegutten min" og et innlegg med overskriften "til dere med ørnejenter" Aldri hørt om..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Det er et spesielt syndrom. Symptomer: nebbaktig munn, lange armer. ("vingespenn") Gule, stikkende øyne. Stakkars små.
Loglady Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 En dibintern spøk basert på en tråd hvor en mor fryktet at ørner kunne ta babyen hennes. Deretter fulgte en hel rekke med ørnetråder. Artig nok den første dagen, men møkkakjedelig nå flere uker senere.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Haha! Det hørtes jo helt snodig ut. Er såpass ny her inne at jeg ikke har fått med meg det.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Ørn er morsomt. Skal på ørnebesøk i morgen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå