Gå til innhold

hva skal vi gjøre nå da tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en bil har kjørt av veien,rett ved oss,og mannen virker ikke helt edru,var nede hos han,men han sto bare å spant,kommer ingen vei,for bilen står nedpå....

mannen ringer politiet, men de har ikke folk tilgjengelig nå....

og mannen min og han her,kjenner hverandre,for lastebilen til mannen står rett ved,med vinsj....og ville han skulle bruke den,men det har han ikke noe særlig lyst til......

og nå sier mannen her,at politiet kan komme om 1 time,brann i nærheten...

nei,vi får se om vi kan få han ut av bilen...uff,er skjelven jeg...

og hva vil jeg med dette....ikke så mye men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og det eneste vi fikk beskjed om var å holde han der nede 1 time, til politiet kom...snakker om asså....

Skrevet

såpass å ja,, off ekkelt når det skal bli slik da at politet ber dere holde han der nede til de kommer? det er jo en enkel sak.., neivell :)

Skrevet

ikke det at jeg ikke vil hjelpe folk, men om han har drukket å kjørt så ville jeg latt han få straff.

er det verste jeg et når noen gjør slikt.

Skrevet

Er han borte når de kommer regner jeg med at de drar hjem til han for å ta en alko prøve.

Dere kan jo si at lastebilen er ødelagt, så slipper dere noe spm om det =)

Skrevet

vi tok bilnr og ga det til politiet.

nei, sånne skal ikke kjøre rundt her vi har unger iallefall...det blåser jeg i, mannen er jo ikke helt god...

jeg er aldri sen om å ringe politiet.

Skrevet

mannen min har sagt at han ikke vill dra han opp, og det ville ikke politiet at han skulle gjøre heller,

han får stå å spinne, holder på enda....

Skrevet

haha "stakkars" kommer vel ned til grusen om en times tid da ;-)

Skrevet

haha...først må han få av bilen de der sidestøttene av betong..det klarer selv ikke en passe ny volvo...

kommet en bil til nå, så får se hvem det er,mannen min skulle snakke med han...

uff, er både sinna og litt lei meg nå jeg.

denne mannen som har kjørt av veien,er faren til en som datteren min tar maxitaxi med, en skikkelig ramp...synes litt synd på gutten jeg nå, vet jo aldri hva han opplever hjemme...

Skrevet

den andre bilen som kom, var politiet,så nå har de tatt over,ingen promille,men ser ut til å være noe annet her

(politiet sine ord til mannen)...uff asså...at ikke folk kan la være å kjøre i sånn tilstand.

også angrer vi litt på at vi blandet oss, men vi viste jeg ikke,så jo den hadde kjørt av veien,og jeg vil jo hjelpe folk da, om de trenger hjelp.

men han her,trengte neppe vår hjelp...

Skrevet

Synes det var riktig av dere å blande dere inn jeg da!

Bra noen tok tak i det når han "bare" hadde et slikt uhell og ikke et mye værre et......

Tror ikke at slike karer kjører i påvirket tilstand bare den ene gangen.

Skrevet

jeg vet innerst inne at det var riktig,for det lå blå respet i forsetet,og et tomt pillebrett i forsetet.kunne ikke unngå å se det.

men dette er en nabo...kjenner han ikke personlig men likevel...

æsj asså, ødelagt mye av kvelden/natta nå, og de står fortsatt der nede, men vi tør jo ikke blande oss,vi har gjort nok vi.

verst er det nok for mannen min,for "alle" kjenner han her, pga jobben...

hva skjer videre nå tro? er så ekkelt...

Skrevet

ja,da har jeg sove fint lite i natt...faders mann asså.Vi lurer fælt på hva som skjer videre,han som kjørte bilen kjente jo igjen mannen min, og han vil sikkert skjønne at det var oss som ringte politiet.

politiet og tauebilen dro ikke herfra før klokka var 01.30,så han holdt på der nede i ca 2 timer.

han var så i ørska at han klarte nesten ikke å løfte armen,da han skulle peke på lasebilen,for å si at mannen min kunne bruke den for å få opp bilen.han var skikkelig dopa,gikk ikke ut av bilen når vi var der.

mine tanker har surra mye rundt familien,og hva dette vil si for de,om mannen mister lappen.han er selvstendig,har familie og hus,uff...

og jeg blir alene resten av dagen, jeg skal iallefall ha låst dør og mobilen i lomma...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...