Gå til innhold

Flere som nettopp er kommet inn hit fra 2 trim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 28+1 i dag, eller i min 29 uke. VELDIG mange føde- føder jeg snart historier her, så lurte bare på om vi er flere med februar / mars her inne, som ikke har tenkt å føde enda ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei;) Jeg er også 28+1 i dag;) Termin 3 mars;)

Skrevet

Yup! 24. feb er min D-day. Selv om ultralyd sier 17., men de har feil... Forrige gang lå magen helt på midtkurven. Nå ligger jeg perfekt et lite hakk under (fordi de tror jeg har kommet en uke lenger enn jeg har). Holder meg til min dato som er regnet ut etter el (som jeg vet når jeg hadde).

Vi snakkes.

Skrevet

Termin 3 mars jeg og :) Hadde vært koselig å fulgt hverandre fremover :)

Skrevet

11. februar :) men det er tvillinger så jeg håper på å fullføre prosjektet i midten av januar :)

Skrevet

ja, det hadde vært veldig koselig;) vet dere hva dere venter? Hvor skal dere føde?

Skrevet

Jeg har termin 22. februar, skal føde i Ålesund og venter jente. :-)

Skrevet

Vi venter ei prinsesse til. Har ei på 2 år og 8 mnd fra før :)

Skrevet

Heisann :D

Har termin 1.mars...ingen som vet hvem som skjuler seg inni magen ;)

Har en liten en fra før så her blir det to tette!!

Fint at det er flere som er i "startgropen" her på 3.trimester. Jeg har 82 dager igjen og akkurat nå så tror jeg at jeg trenger de dagene. Er hvertfall ikke lei enda, bortsett fra bekkenløsningen som jeg gjerne skulle vært foruten.

jentejente80, har dere mye som må kjøpes inn eller har dere det meste fra før?

Skrevet

Jeg er 28+2 i dag, termin 3.mars.

Bor på Hamar, skal føde på Lillehammer:)

Skrevet

hei. har termin 5 mars. venter ei jente og skal føde på elverum..

Skrevet

Heisann! Jeg har termin 2 mars.

Jeg venter jente og skal føde i Skien :-)

Skrevet

Har termin 04.03.10 og venter enda en gutt! Ligger godt over kurven på helsekortet, og fødte 5 uker før sist, så her er vi forberedt på at det blir en februar-tass, selv om vi håper at det blir mars før han vil ut. Var på sånn 3D-ul på mandag, og da målte de størrelsen på han, og da var han 6% større enn gj.snittet. Ikke så mye akkurat, og det utgjør ca 300g mer ved termindato. Men under målinga så var plutselig termindatoen 19.02.10 når JM målte hode- og mage. Kun på lårbeinet at vi var tilbake på 04.03.10!

Dette blir spennende!!!

Skrevet

Er egentlig ikke helt sikker på åssen jeg skal regne dette... har termin 3.mars, det er på en onsdag... er ikke jeg /vi 28+0 i dag da? Uansett, så har tiden inne på 2.trimester gått treeegt... men nå som jeg først er her inne, så kjenner jeg at tiden alikevel har gått fort, å det snart er tid for fødsel... å hjelpe meg...

Skrevet

Vi går gravide i 40 uker og 2 dager (gj.snitt) Du bytter uke 2 dager før termindagen din, altså på mandager for din del :) så da var du 28+0 på mandag, og er 28+2 i dag

Skrevet

16. februar<3

...sier nå ultralyd og sånn da, personlig syns jeg det er litt rart siden jeg så nøyaktig vet når siste mens var, og ifølge den er det 26.februar.. (riktignok litt ustabil syklus til tider) Meen, både ultralyd og målene mine nå indikerer den 16. så vi får håpe på det da :)

Venter en liten gutt og skal føde i Skien :)

Skrevet

Har temin 17.feb. Deilig å endelig være inne på 3.trimester, men det føles enda veeeldig lenge til februar! Er utålmodig, selv om jeg innimellom får litt panikk. Også er det så mye jeg ville ha gjort, som å strikke, skrive dagbok hver uke, gjøre masse ting til babyen som jeg rett og slett ikke har fått gjort! Har vært så mye dårlig og hatt liten tid, men håper jeg kanskje skal få tid til å strikke litt etter jul i alle fall :)

skal føde i kristiansand

Skrevet

Hei.

Jeg har termin 5. mars og flytter inn hit i dag. Venter en gutt og skal føde på Ullevåll.

Skrevet

28+2... ha ha... å hjelpe meg... har regnet feil hele tia jeg da... godt jeg har noen som kan forklare for meg... Da er jeg jaggu på 3.trimester da... Ha

Skrevet

Hei hei!

Jeg er også 28+3 i dag. Termin 3 mars;)

Amanda i Trondheim

Skrevet

29+6:O) termin 20. februar, kommer fra trondheim:)

Skrevet

28+2 i dag.

Førstegangs med termin 4.mars. I magen bor det en liten gutt :)

Skal føde på Elverum.

Skrevet

Heisann

Har akkurat kommet inn hit fra 2.trim. Har også termin 3.mars, som flere andre her. Har en gutt på 3år fra før og venter jente denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...