Gå til innhold

Den ene telysestaken min tok fyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wææ. Syns det ble sånn rar lukt her, kikket bort i vinduskarmen og der sto hele greia i full fyr. Klarte såvidt å unngå at brannalarmen gikk. Det var sånne søte kledd med blondestoff: http://4.bp.blogspot.com/_mgZCS35WVGU/SZyDJ68GgaI/AAAAAAAAAIg/cUTISnVFWM0/s1600-h/cindu.jpg

Glad jeg ikke satt på do eller noe, da hadde gardina og alt gått, og adventsstjerna, og da hadde jeg plutselig hatt en serious situation!

Hjelpes. Vil ikke bli en del av julebrannstatistikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi.. ja, de der så ikke helt gode ut! Blondene på kanten blir jo varme, ikke rart det tok fyr!

Uff, jeg skjønner at det var skummelt. Hadde man turt skulle man gått tilbake til butikken de ble kjøpt i og fortalt om brannfaren.. Både for å få pengene igjen, men også - viktigere - å få dem ut av salg..

Skrevet

Kjøpte dem i fjor så tror ikke de har dem lenger uansett. Men skal jammen sjekke det ut. Fikk meg en skikkelig støkk, fra jeg så den første spede flammen til jeg rakk meg borti vinduet var det full fyr.

Skrevet

Godt at du var snarrådig og fikk slukket det.. Hvordan gjorde du det forresten? Vann elller pledd eller hva?

Endelig et bevis på at chabby-chic stilen med blonder, tøystykker og maaasse levende lys overalt er livsfarlig.. he he

Skrevet

Fint at du legger det ut her så vi er advart! Kanskje du kan gå til avisa eller noe, også?

Bra du var i rommet. Det er så fort gjort, og ingen planlegger jo at det skal bli brann hjemme.

Skrevet

Vippet den oppi en bolle med vann hehe. Ooooste skikkelig. Huff. Jeg eeeelsker shabby chic, jo. Men det ante meg da jeg kjøpte de der at de måtte holdes øye med, så de er svært lite brukt. Har likevel gått så bra, så nå ble jeg helt paff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...