Gå til innhold

Brae/morsomme sms'r til venner og familie etter fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hva vi kan skrive til sms til venner og familie når den lille har kommet?

Synes det er så kjedelig med standard klisjer som "verdens vakreste kom til verden klokken..."

Kunne tenkt meg noe morsomt og bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"standard klisjer"?? De flotteste meldingene jeg noensinne kan få er når noen gir meg beskjed om at deres engel har kommet til verden. Trenger ikke pynte på noe som helst! Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bildemeldinger fra venninner som har født, og forklart "humoristiske" ting fra fødselen. Kan være alt fra ting far har sagt, gjort eller måten han reagerte på i etterkant, til egne eller jordmors uttalelser:)

Når tiden er der, og man får litt tid å summe seg før man sender melding...kommer nok teksten:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - må no bare først le litt over reaksjonene til enkelte folk asså. var spent da jeg åpnet denne tråden, tenkte at her var det vel noen morsomme historier å lese.

 

 

jaja - jeg har i allefall lyst til å "erte" dem litt når vi sender ut SMS ;)

 

kommer til å sende melling om at jentene(som vi har fra før) endelig er blitt storesøster og att gullet var så og så stor osv. UTEN å fortelle kjønnet - tenker det er mange som blir helt sprekkferdige av nyskjerrighet da. Vi vet selv kjønnet og har sagt til alle at vi vet det selv - men velger å ikke si noe før ungen kommer. OG det er SÅ mang i familien som syns vi er alt for hemmelighetsfulle og er døds nyskjerrig. Såå vi skal nå jåse litt med dem når gutten kommer også ;) men kommer seff til å sende bilde og navn litt etterpå - så de sjønner at det er en gutt.

 

klem og lykketil alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"masse rosa babytøy til salgs. I dag ble vi foreldre til en nydelig gutt på 3690g & 49 cm. Navneforslag mottas med takk, da Sofie ikke lengre er noe alternativ"

 

Denne lo jeg godt av! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sto noen fine i Gravid for en stund siden,bla den over. Jeg kommer også til å skrive noe morsomt. Fikk en mms for noen år siden hvor det sto: det ble ei jente. Ikke noe mer... jeg vil gjøre litt mer ut av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mener å huske at Atle Antonsen hadde en morsom en for noen år siden? " Han kom,og rakk akkurat å ta helga" tror jeg det var... (født på en fredag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...