Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 jeg har maskin jeg bruker på min, men har klippt pappaen i mange år og da, også har junior utrolig tjukt, stritt hår som ikke egner seg som annet en helt kort, han har dessuten et ansikt og en hodefasong som kler d utrolig godt!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg synes stort sett at det er finest med litt hår på gutter. Tassen min er bare åtte måneder, så det har ikke vært noe tema enda, men jeg tipper det blir frisør når den tid kommer!
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Største her kler best kort hår, mens minste kler litt mer lengde. Foreløpig bruker vi maskina, men de vil nok kreve frisør etter hvert når de blir opptatt av det.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Jeg klipte min gutt selv så lenge det gikk. Jeg truet med at satt han ikke i ro, så måtte han til frisøren. Siden han ikke visste hva frisøren var, så satt han i ro da;) Det hørtes jo farlig ut, må vite:) Jeg brukte maskin i nakken hans, og saks på toppen:) Nå har han for lengst forstått hva frisør er, og er i tillegg kommet forbi det stadiet at en stadig skal klippes. Tenårene er visst litt langhårete:) Men han er fin uansett, han:) Jentungen har langt hår, så hun tror hun er nyklippet en halvt år etter siste klippen;)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Frisør... mine kler ikke ikke maskin klipt hår å dessuten syns jeg det er myye finere med litt hår
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 Har hatt nokre forsøk med halvlangt hår/hockeysveis på gutungen (4 år). Etter ei stund blir det for langt og må klippast. Då har eg irritert meg GRØNN kvar gong vi har betalt 2-300 kr hos frisøren for han har ikkje sett ut etterpå. Behold lengden i nakken seier eg. Jada, seier frisøren og klippar verdas kjedeligste alt-håret-like-langt-over-det-heile-sveis. Har gitt opp frisørar for ei stund i alle fall. Sist blei det barbert på sidene og halvvegs hanekam/rufs oppå. Både han og vi er fornøgde med det )
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 8. desember 2009 #10 Skrevet 8. desember 2009 Og med alt-håret-like-langt meiner eg ikkje type potteklipp, men type kvart hårstrå er nøyaktig 2,5 cm langt, uansett om det er i nakken, ved øyrene eller midt oppå. Det blir jo berre ikkje fint på nokon som helst!
Tommage♀♂ Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 Jeg bruker maskin i nakken og på sidene, og saks på toppen. Helt vanlig guttefrisyre, ingen som kan se at jeg har brukt maskin=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå