Gå til innhold

Sure butikkansatte....

Lykkelig med 2 søte små:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble lettere sjokkert idag!! Gikk innom Pytt i panne siden de har 30% på alle varer. Tenkte at jeg skulle kjøpe en kaffekanne i julegave til oldemoren til barna mine.

Jeg stoppet derfor foran der de hadde slike ting. Ved siden av meg står det en litt eldre gubbe som tydeligvis jobber der. En dame kom høflig å spurte han om det var 30% på kjeler osv.. Hun fikk et surt svar tilbake om AT DET VAR ALT I BUTIKKEN. DET STÅR PÅ PLAKATEN.

Idet hun er på vei bort sier han relativt høyt...Herregud så jævlig mange dumme spm. man skal få.

Jeg sto fortsatt og så på tv-kanner og da får jeg like surt beskjed om at jeg skal fløtte meg slik at han får jobbet..

Jada..God service. Jeg flyttet meg mens jeg slang ut "du var jammen i meg blid".

Jeg tok og ordnet med mini som hadde våknet og mens jeg er på vei forbi han igjen så klarte jeg ikke å dy meg!! Sa at hadde det ikke vært folk her som "stod i veien" for deg så hadde du ikke hatt noen jobb..

Samtidig kom en annen som jobbet der bort trolig sjefen? Og da sa jeg at han burde ta seg en prat med han for her er det ikke fristende å handle når han er så lite serviceinnstillt..

Sånn oppførsel provoserer meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi. syns du var tøff som sa det rett til han :) burde være flere som deg! mange som ikke burde jobbet i butikk!

Skrevet

Hadde han vært kollegaen min hadde jeg vært flau, og definitivt sagt noe til ham selv (om jeg så det eller andre sa det til meg). Det er mye man kan tenke når man får det samme spørsmålet for n'te gang og svaret faktisk står skrevet rett foran nesa på den som spør, men man svarer uansett skikkelig og hyggelig. Og å be noen om å flytte seg? En ting er "unnskyld, kan jeg komme forbi", men å klage på at folk står i veien i en sur tone? Åh, jeg gremmes! Bra du sa i fra!

Skrevet

Så kjedelig når sånt skjer! Bra at du sa ifra da, ikke alle som gjør det! ;)

Hadde en slik episode da jeg gikk gravid, da sa jeg ifra, men veit ikke om jeg hadde gjort det nå :P

Skrevet

Jeg ble så paff... De må jo tape kunder. Jeg gadd ikke å titte ferdig en gang. Tviler på at det er kun meg og hun andre damen som han har oppført seg slik mot...

Skrevet

Ja,sånt er forferdelig provoserende!!

Skal legge til at jeg jobber i butikk (permisjon nå da),og vet at julen er ei forferdelig hektisk tid med mye kunde,mye mas,mer jobb og ikke minst et j.... stress!!

Så iblandt krever det enormt å klare å holde maska overfor kundene..

Kan aldri huske jeg har behandlet en kunde dårlig på noen måte,men kan forstå at enkelte mister besinnelsen....selv om det ikke hører hjemme noen plass!!

Skrevet

Dipsy har 3 nisser ♂♂♀

Jeg har vært butikksjef og vet hvor stressende det kan være til tider, med vanskelige kunder osv. Men tror ikke det var dette som plagde han altså...:)

Skrevet

det der med gubbe var vel usaklig! men han burde hatt bedre instilling denne mannen ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...