♥♥ M ♥♥ Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jeg vet ikke hva jeg skal ønske meg jeg.. Elsker alt av jenteting: klær, veske, sko, smykker osv.. Tar gjerne i mot tips
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Sånn støvsuger med langt håndtak til å henge på kjøkkenveggen.. Så slipper jeg å dra frem støvsugeren og ledningen hele tiden. Lange svarte støvletter Nye treningsklær Shox Varmeteppe til å legge oppå madrassen, som man kan stille, og som gjør at det er godt og varmt under dyna. Interiørting
signe maten Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Jeg ønsker meg smykker!! Herifra http://monome-me.blogspot.com/ Og massasjetimer - det får jeg av kjærsten!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2009 Ja, sånn støvsuger var ikke dumt.. Det trenger egentlig jeg og :-) Kanskje ikke så gøy å få fra kjæresten da
♥♥ M ♥♥ Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2009 Flere som vil si hva de ønsker seg??
Lykkekløver Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Mari-skåler fra Iittala Kopper, skåler, vase fra Wik og Walsøe nattkjole ny mobil hudprodukter fra L'Occitane
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Nytt snowboard Fiskestang Sokker Bøker og e-bøker Eller så har jeg bedt om gaver fra gavermedmening, gaversomforandrerverden og unicef. Vet også at bf og den lille holder på med et stort maleri som jeg gleder meg til å få. Aner ikke hvordan det ser ut så det er litt spennende:)
Silje_vanilje Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Jeg ønska meg en ring jeg hadde sett, men det får jeg ikke Jeg får forlovelses ring istede wooohoooo
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Digitalkamera Lange svarte støvletter Gavekort på ansiktsbehandling evt. aromamassasje Parfyme Vinstativ Og gaver fra unicef o.l.
MammanTilEmma❤ Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 iår ønsker jeg meg ting til det nye huset vårt:-) helst gavekort da, får da får jeg kjøpe det jeg har lyst på..
♥♥ M ♥♥ Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2009 Kjekt å få litt inspirasjon her.. Helt tom i år liksom..
Mor&barn Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 Ny kaffekanne, Joggesko Støvletter Kniver Speilreflekskamera Mere plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå