Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 dette med overgang fra mme til vanlig melk, når og hvordan gjøre det??? har ei som er 1 år i julen, hu drikke ca 1 dl mme morgen og kveld den dag i dag...
Emma&Adrian Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg fikk beskjed av helsestasjonen at jeg kunne begynne å gi Adrian ett lite glass melk da han var 11 mnd. Men han likte det ikke hehe.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 He he, ja hu har fått smake litt på det, men lurer på hvordan vi skal gå videre nå, hu likte det ikke spesielt heller :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå