Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Etter sønnen min ble født,så har jeg vært veldig nedfor. Ikke alltid,gjerne en uke hvor jeg er kjempeglad og lykkelig,så kommer det en ny uke hvor jeg kan bli veldig nedfor,og alt er galt...Humøret mitt svinger som en berg og dalbane og ALT føles veldig vanskelig! Jeg er blitt veldig usikker på meg selv,veldig sjalu på mannen hvis han titter på damer på internett (har ALDRI VÆRT SLIK FØR!!) Jeg gråter og gråter og gråter nesten hver kveld når ungen er i seng,han er 1 år nå. Jeg har ikke mangel på søvn,bare så det er sagt.. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg....har tenkt på å ringe legen i mangen mnd nå,nevnte for han noen mnd etter fødselen at jeg følte meg veldig nedfor,men da snakka han det bare vekk,følte han ikke tok meg alvorlig. Jeg vil være meg selv igjen! En gladjente! Nå går jeg bare å grubler og får angst for å gå ut blandt folk enkelte dager. Takk for at du leste
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Kan ikke hjelpe da jeg føler det sånn selv. Har du sjekket stoffskifte eller andre endringer i kroppen? Det kan jo påvirke psyken..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Har ikke sjekket noen ting egentlig. Kan tilføye at jeg blir ekstra nedfor rett rundt eggløsning og mensen,men det har bare vært slikt de siste 4 mnd. Hi
nasse nøffen Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 for meg høres det ut som du er i ferd med å komme inn i en depresjon. du kan stanse dette nå, ved å be om hjelp, eller fortrenge det, og bli verre. du er i ferd med å utvikle sosial angst også ser det ut som etter d du skriver. mange mennesker, hver 3, sliter en gang i livet med depresjoner. dette bør man på alvor, og tørre be om hjelp mva en som jobber innen feltet
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Takk for svar studentinen! Jeg har ett barn fra før,og var langt ifra nedfor når jeg fikk henne. Hver gang jeg prøver å ta tak i dette,så blir jeg liksom "bedre" og ikke gjør noe med det,helt til den nye smellen kommer. Veldig slitsomt... Hi
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 åja da, du er ikke alene om å ha det slik. Jeg har fått en depresjon og angst etter begge mine fødsler, sliter en del ennå og nå er minste 2 år. Kontakt fastlegen din og evt henvisning til psykolog om dette vedvarer. Det er vondt å ha det slik, fryktelig vondt. Men husk, det blir bedre. Klemme på
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Takk for klem Jeg er veldig veldig innstilt på å ta tak i dette nå,så jeg føler meg faktisk kjempeglad nå! For en time siden var jeg virkelig nede i kjelleren! Jeg gleder meg til å bli bedre! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå