Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Skikkelig slitsomt og legetime er jo ikke å få med det første!! Flere med det her? Har hovene lymfeknuter i tillegg..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Da drar du på legevakta. Kjenner to tilfeller med forstøred skjoldbukskjertel. Den ene lever ikke lenger.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Ta kontakt med fastlegen din. Dette er ikke akutt i kveld.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Struma er sjelden livstruende du over som prøver skremme. Min hevelse gikk ned når jeg begynte på medisin. Kontakt lege og be om prøver.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Jeg måtte operere bort min. Noen ganger kan det være ondartet kuler,men i de fleste tilfellene er det ikke det. Bestill deg time til fastlegen.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Skjoddbukkjertel??? Det heter skjoldbruskkjertel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå