Gå til innhold

Hvem har dere fortalt det til?


LiLu:)

Anbefalte innlegg

Er fem uker på vei idag. Jeg har lyst til å fortelle det til mange, men føler det er for tidlig.

Vi planlegger å fortelle det til foreldre og søsken på julaften

Har dere sagt det til noen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gruer meg til å fortelle. Har en mor som mener at det holder nå.

Vi har to fra før. Jeg vet at det ikke er hun som bestemmer.

Hun prøver å skjule at hun ikke liker det, men jeg ser det.

Vi var gravide men mistet i mai, var da 11+4. Jeg så reaksjonen hennes da vi fortalte at vi ventet nr 3 den gang.

Ikke sikker på når og hvordan jeg skal fortelle til henne.

Så vet jeg hun blir lei seg dersom jeg ikke sier noe heller.

Hun har bare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kun 5 små uker på vei. Og har fortalt det til mine og mannens foreldre, og min bror med samboer. Alle ble så glade. Dette blir vårt 2. barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fortalt det til noen ennå, og har ikke helt bestemt oss når vi skal si det heller. Dette blir vår nr. to og vår hærlige datter er bare 6 mnd.. Tror alle kommer til å få seg et aldri så lite sjokk... er 6 uker på vei nå (inne i min 6 uke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sa det til mine foreldre og ei god venninne som og prøver :-) min manns familie får vite det Julaften samt hans besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine beste venner og familie. Hvorfor ikke, jeg trenger å dele det med de samme kjære menneskene om jeg skulle miste det også. Men datteren min får vite når det er sikkert, hun er for liten til å forstå hele omfanget enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fortalt det til familie ennå, tenkte vi skulle vente til jul og fortelle familien det da, men ei venninne avslørte meg da hun begynte å påpeke at vi ikke har vært med på noe i det siste, at vi alltid hadde andre planer når vennegjengen fant på tinger(jeg og samboeren er veldig sosiale, og sier nesten aldri nei takk til et glass vin) og så sa jeg at vi skulle på hyttetur i helga, akkurat når det er venninne julebord, og så rødma jeg!! Da brøt venninna mi ut i latter og sa: Du er gravid du!! Og da kunne jeg ikke nekte.. Ellers er det bare tre stykker på jobben min som vet det, fordi jeg jobber en del kjemikalier og lignende og derfor ønsket litt omrokering på arbeidsoppgavene nå som jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fortelle det i jula til familie på begge sider. De kommer til å bli så glade på våre vegne. Jeg gleder meg masse til å fortelle.

 

Dette blir vår nummer 2, og nr 1 er et resultat av ivf etter mange års prøving uten resultat. Derfor er det ingen som forventer at vi skal annonsere graviditet nå, bare at vi snart skal begynne med nye forsøk med all den medisineringen som det trenger.

 

Men nu kan vi si at vi er GRAVIDE helt på egenhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fortelle det til foreldre og søsken på julaften ! Skal pakke inn noen små babysokker tenkte jeg ;-)

 

Ellers så har jeg fortalt det til to venninner og to på jobben... Er jo så vanskelig å la være ;-)

De har også visst om at vi har hatt planer om å få en til og da syns jeg det er helt greit å fortelle det når jeg først har blitt det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til mamma, to venninner, broren og svigerinnen min og foreldrene til samboeren min.. Og jeg testet positivt for ca 12 timer siden!! :) He, he.. Resten av familien får vite det i jula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fortalt det til min beste veninne.. fant det ut på fredag, så har ikke visst det så lenge..familien får nok vite det i jula.. de vet jo at vi prøver, siden vi mista for 2 mnd siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi holdt nyheten hemmelig foreløbig. Vaaaanskelig! He he. Skal fortelle det til familien på julaften, de kommer til å bli kjempeglade på våre vegne :-)

 

Regner vi må røpe nyheten til noen venner på nyttårsaften, flere venner får vite det etter nyttår sånn litt etter hvert når det passer sånn.

 

Vet ikke når jeg skal fortelle det på jobb enda. Det haster forsåvidt ikke, er bare sju uker på vei enda. Men jeg vet sjefen min gjerne vil vite slikt i god tid for å legge gode langtidsplaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI har fortalt det til foreldrene våre og søsken, og de nærmeste venninnene mine:) De samme jeg ville ha delt å miste med. 5 uker på vei bare da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det berre samboer og bestevenninna mi som veit nokke! Har plana om å fortelle det til familiane våre i jula... Men er liksom mest stas å gjere det ansikt til ansikt!!

Mamma kjem til å svime av! ho har SÅ lyst å bli bestemor! ;)

Ingen som forventa at vi skal ha baby no, sida vi egentlig planlegge bryllup! Vi forventa det absolutt ikkje vi heller, men det var en gledelig, sjokkerande nyhet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen enda. Tenkte å vente til etter uke 12, for det greide vi med de forrige svangerskapene. Men vi greier ikke å skjule det så mye lenger nå (magen har blitt stor- er i uke 8) Så i jula, må vi nok røpe hemmeligheten vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til nærmeste familie og noen venninner. Jeg kommer til å fortelle det til flere i familien på julaften, men da får ikke flere vite det før etter UL i uke 1. Da er samboeren min kommet hjem fra sjøen også, slik at han får fortelle det til noen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sagt det til noen, men planlegger, som mange, å fortelle i julen. Først og fremst fordi det er greit å ha en dugelig forklaring på hvorfor man ikke vil ha et glass rødvin til en god middag i julen, men også fordi det er greit å se alle ansikt til ansikt når vi forteller det. Min mann og jeg har begge skilte foreldre, så det blir litt spredt utover julen, men tenker det er greit å si det, så har man god støtte om det skulle gå skeis litt lenger fremme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kun sagt noe til mamma, og den eneste grunnen til at hun fikk vite er at vi skal feire julen der og hun ville reagert på at jeg ikke drakk vin til maten. Siden vi mistet sist, er det ingen som får vite på lenge enda.

Orker ikke tanken på å ringe rundt og fortelle at det ikke gikk en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde i utgangspunktet tenkt å si det til foreldre julaften, men vi skal være hver for oss, så vi venter til over nyåret. har dessuten ei svigersøster som er rimelig slarvete, vil ikke at hun skal vite det før de magiske 12 ukene. har også hatt blødninger og vært mye bekymret pga dette, så det er kanskje litt greit å vente noen uker til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...