<3guttemamma<3 Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Heisann Jeg er 5+2 i dag, og er i helt fin form. Men jeg spiser ikke mer enn før, har ikke økt matbehov, og det bekymrer meg litt! Spiser akuratt det samme som før graviditeten.. Alle blir jo vel mer sulten som gravid?! Bekymrer meg sånn jeg:(
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Det kommer, det kommer... Eller så kommer kvalmen og du spyr opp igjen alt du spiser. Dessuten er du jo nettopp smelt på tjukken da... har jo faktisk nesten 35 uker igjen å spise deg opp på og bli god og feit
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg gikk ikke opp et gram i graviditeten, og fødte et friskt og stort barn. Så kort som du er på vei er det uansett ikke noen grunn til å skulle legge på seg på mange uker enda.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Bare vent! Rundt 20 uker så kommer hungeren sammen med bøtter av energi. Det var i hvert fall tilfelle med meg. Det er belønningen etter måneder med trøtthet og manglende matlyst.
<3guttemamma<3 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2009 Hehe håper dere har rett:) Jeg bekymrer meg nok bare unødig.. Men ja, jeg er jo veldig tidlig på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå