Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Er gravid og er et sted mellom 6-8 uker på vei. Har siden dagen jeg fant det ut (to uker siden) hatt små blødninger eller rosa utflod. Er det spontanabort eller hva er det som skjer? Hadde små blødninger i forrige svangerskap, men ikke over en så lang periode. Er det noe vits å gå til lege, kan de gjøre noe? Tenker på å gå til tidlig ul, men har så absolutt ikke muligheten med eksamener på rekke rad de to neste ukene
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Det kan gå begge veier. Selv om du har blødd mer denne gangen så trenger ikke det å bety at det går galt. Jeg har selv vært gravid 4 ganger og blødd i alle mine svangerskap. To av de endte i aborter. Men har også fått en nydelig sønn, og venter nå nr 2 som det også ser ut til å gå bra med. Tross blødningene. Har blødd mye mer dette svangerskapet enn det med sønnen min. Imotsetning til abortene så har blødningene aldri tatt seg opp og jeg har ikke hatt smerter. Jeg vil tro at hvis du har en sa så ville du blødd en del nå. Har du smerter? Det er veldig vanlig ved sa. Du burde egentlig fått tatt en ul, er bare det som kan gi det et sikkert svar på om det fortsatt er noe der. Er det ikke en dag du får tatt deg tid til det. Bruker ikke lange tiden. Er jo helt forferdelig å gå rundt og ikke vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå