LilleMy! Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Vi skal ha navnefest til vaaren, og har en ganske liten stue og kjoekken, saa vegrer meg for aa ha det her. Vi blir vel rundt 15-20 stk, hvor halvparten kommer langveis fra. Noen som har noen forslg til lokale? Blir takknemlig for baade forslg paa type lokale, og til faktiske forslag- helst her paa oevre romerike. Sliter saann med aa finne noe annet enn store konferanserom paa hotellene paa Gardermoen. Hjelp!
LHHR Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg hadde dåpsmiddag for min sønn på Gjerdrum, Smia kafe (gjerdrum kulturhus) Enkelt og god mat, eget rom for vårt selskap. Kaffe og kaker hjemme da jeg bor i nærheten.Tror jeg betalte ca. 6000,- for 3 retters middag med drikke (alkoholfritt) til 17 stk. + inkl. lokale.
LilleMy! Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 Hørtes jo veldig greit ut da. Det må jeg sjekke ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå