Gå til innhold

Hva synes dere om dette? Ang naboer---

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har noen naboer som ligger nedenfor oss (på skrå). De har ett soverom som de har gjort om til kontor og satt pc'en rett under vinduet. De sitter da og titter rett inn i stua vår. Jeg synes det er vemmelig. Har brukt persienner, men da får vi jo ikke noe dagslys. Vi har en kjempeutsikt, slik at vi ødelegger beliggenheten dersom vi planter hekk/ har høyt gjerde.

De som bodde der før, hadde alltid persiennene nede.

Er jeg sær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du velger å bo med så tette naboer, så er dette et valg du tar. Du kan ikke bstemme hvilket rom naboene dine skal sitte på. Herremin.

Skrevet

Tja.. Litt og litt ikke.. .p Hadde ikke likt det selv heller, men mest sannsynlig så ser dem jo på dataen og ikke deg.. :)

Hva med sånne potteskjulere? Ikke såå pene, men da får dere litt lys, og de ser ikke rett inn liksom.. Om dem ikke ser ned til dere da..

Skrevet

Du kan jo syns hva du vil, men hvordan naboene innreder leiligheten sin har du faktisk ikke noe med.

Skrevet

du ser jo selv rett inn til dem da..kanskje de mener det er du som bør bruke persiennene..??

Skrevet

Det hørtes plagsomt ut, jeg hadde nok ikke bodd så tett på naboene.

Skrevet

Du er jo sær hvis du mener at naboene ikke bør være i det rommet pga dere.. Men du kan jo gjøre noe med det selv.

Hvis du ikke vil bruke persienner går det an å froste glass. Blir kanskje litt mer lys inn da?

Evt slik at en ikke kan se inn, men ut. Sikkert mange muligheter!!!

Skrevet

siden det er ett kontor eller lignende ønsker vel de også å få inn lys...

når der er lys så ser de jo ikke så godt inn da, men når det er kveld ser de godt, men da gjør det jo ingen ting om du bruker persienner.

du ser faktisk ikke så godt i dagslys så da kan du sikkert slappe av...

jeg hadde heller ikke likt det, men du får ta ned persiennene når det blir mørkt...

Skrevet

Da er det to løsninger.

- drite i dem

eller

- kjøpe lamelgardiner. De kan du vri på skrå så naboene bare ser en vegg av gardiner mens dere får inn alt lys og ser ut den andre veien.

Skrevet

Om mine naboer hadde blandet seg i mine ting på den måten, hadde jeg nok sittet i vinduet ekstra mye!!

Nei, det som naboen gjør i sitt hjem, har du ingenting med, derfor d ikke passe for alle å bo i byggefelt!!

Skrevet

Herregud!

finn deg et sted ute i skogen du.bare pass på så ikke elgen ser deg gjennom vinduet,kan fort bli ubehagelig.

eller anmeld naboen for kikking og/eller blotting,like greit grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...