Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Fy søren så mye jobb det er å vaske opp for hånd! Herregud altså! Er det mange av dere som vasker opp for hånd til daglig? Tenk hvor avhengig avi har blitt av disse apparatene våre. Oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel, kjøkkenmaskiner, varmeovner, osv osv.. :-) Hvor mange tar oppvasken for hånd? Hvor mange elektriske artikler bruker dere hver dag? :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg bruker brødbakemaskin, vaskemaskin, oppvaskmaskin, føner, tørketrommel, støvsuger og sikkert så godt som hver dag... Er i tillegg maaaange elektriske apparater jeg bruker mange ganger i uka.. Og nja, jeg vasker gjerne opp gryter og panner, og andre ting også om oppvaskmaskinen går... Men det forutsetter et rent og ryddig kjøkken, er det kaos der orker jeg ikke vaske opp:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Vasker opp for hånd, koker kaffe på ovnen og har ingen kjøkkenmaskiner
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 2210 - Det høres idyllisk ut :-), men akk så tungvindt. Hvordan bor du, og har du barn?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Ingen kjøkkenmaskiner? Så du har vedfyrt ovn?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Bor med ett barn, hund og katt på landet. Er ikke tungvint bare man planlegger litt. Har forresten helller ikke tv, tørketrommel og slike ting. Og vi har det kjempe fint 22:10
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Eg budde 1,5 år uten oppvaskmaskin, og kjøpte meg det då eg vart heiltidsstudent, rett og slett fordi eg liker eit ryddig kjøkken og då vil eg ikkje ha masse oppvask eg ser heile tida. I helgene vasker eg opp for hand, ellers blir alt gøymt i oppvaskmaskina. Vi er berre ein vaksen og eit barn. Det eg bruker kvar dag er lys, komfyr ,varmeovner, varmtvannstank, tv og kjøleskap. Ikkje vasker eg kler kvar dag og ikkje setter eg på oppvaskmaskinen kvar dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå